حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرمانده سپاه:

هرگونه پاسخ آمریکایی‌ها موجب به آتش کشیده شدن تمام منافعشان در منطقه می‌شود

مشاور فرمانده سپاه گفت: هرگونه پاسخ آمریکایی‌ها موجب به آتش کشیده شدن تمام منافع آنها در منطقه می‌شود.

هرگونه پاسخ آمریکایی‌ها موجب به آتش کشیده شدن تمام منافعشان در منطقه می‌شود
کد خبر: 375989
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۰۹:۲۹:۳۳

اعتمادآنلاین| حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه درباره حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق گفت: این سرعت عمل منتقمین قابل تحسین است. این عملیات پیش از خاکسپاری سردار سلیمانی و درست در همان ساعتی که اقدام جنایتکارانه آمریکا علیه ایشان انجام شدو علیه همان پایگاهی که عملیات ترور سردار سلیمانی از آنجا صورت گرفته بود انجام شد.

وی افرود: این انتقام در سطح بسیار بزرگ و در مهمترین پایگاه آمریکایی‌ها در عراق که به پایتخت آمریکا در عراق مشهور است صورت گرفت و در برآوردهای اولیه خسارات زیادی به این پایگاه وارد شده است هرچند که آمریکایی‌ها سعی دارند این واقعیت را کتمان کنند.

مشاور فرمانده سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها مجبورند تحقیر ناشی از این اقدام ایران را بپذیرند. هرگونه واکنشی از سوی آمریکا شدت عمل ما و مجموعه‌ی جبهه مقاومت را بیشتر خواهد کرد چون پایگاه‌ها و منافع حیاتی آنها در منطقه در تیررس ما هستند و هر اقدامی بکنند تمام منافع آمریکا در منطقه به آتش کشیده خواهد شد و آنها شکننده تر از این هستند که به ما پاسخی بدهند.

مقدم‌فر با بیان اینکه اقدام سحرگاه امروز حیثیت آمریکا را به باد داد، تاکید کرد: آنها سعی می‌کنند که بگویند اتفاق بزرگی نیفتاده است اما امروز و با اقدام منتقمین حاج قاسم، هیمنه و ابهت آنها دود شد و به هوا رفت. آمریکایی‌ها متوجه شدند که ایران به راحتی مهمترین پایگاه‌های آنها را هدف قرار می‌دهد و از این پس نیز قادر خواهد بود هر اقدامی علیه منافع آمریکا را عملیاتی کند.

وی ادامه داد: در عملیات امروز همچنین ضعف سیستم دفاع موشکی آمریکا هم نشان داده شد و تمام موشک‌های ما به هدف خورد. این مسئله نشان می‌دهد که ما هر لحظه بخواهیم می‌توانیم آنها را هدف قرار دهیم و هیچ مانعی هم در این مسیر وجود ندارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها