کد خبر: 376008
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۰۹:۵۳:۰۰
| |

تمسخر مردانگی ترامپ!

واکنش مایکل مور به «انتقام سخت» ایران/ قصاص آغاز شده است

مایکا مور، مستند ساز در توییتب نوشت: قصاص از سوی ایران آغاز شده است. برای پسران و دختران‌مان در نیروهای مسلح دعا می‌کنم که حالشان خوب باشد. من اعتماد و انتظار دارم که ایران به وعده خود عمل کند و هیچ غیرنظامی آمریکایی را نکشد. اهداف آن‌ها باید سربازان، رهبران نظامی و منتخب ما و زیرساخت‌های سایبری ما باشد.»

واکنش مایکل مور به «انتقام سخت» ایران/ قصاص آغاز شده است
کد خبر: 376008
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۰۹:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در واکنش به پاسخ کوبنده ایران به آمریکا، مایکل مور مستند ساز آمریکایی از آغاز قصاص از سوی ایران خبر داد و از ترامپ خواست به ماجرا خاتمه دهد.


مایکل مور مستندساز سرشناس آمریکایی که پیش از این نیز در سلسله توئیت‌هایی نسبت به اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی، واکنش‌های تندی انتقادی نشان داده بود، پس از حمله بامداد امروز ایران به پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در عراق، در توئیتی نوشت: قصاص از سوی ایران آغاز شده است.

برای پسران و دختران‌مان در نیروهای مسلح دعا می‌کنم که حالشان خوب باشد. من اعتماد و انتظار دارم که ایران به وعده خود عمل کند و هیچ غیرنظامی آمریکایی را نکشد. اهداف آن‌ها باید سربازان، رهبران نظامی و منتخب ما و زیرساخت‌های سایبری ما باشد.»

وی 2 ساعت بعد در توییت دیگری افزود: «به یاد داشته باشید- هر چه از ترامپ و وابستگان او درباره ایران می‌شنوید، مانند هر چیز دیگری که او می‌گوید، دروغ است. خوشبختانه بسیاری از رسانه‌ها امشب دارند درباره دروغ‌های او درباره این جنگ حرف می‌زنند. ما باید مقاومت کنیم. باید حرف بزنیم. نباید دروغ‌ها را تکرار کنیم. جنگ! توقف!»

وی اندکی و در سومین توئیت خود با اشاره به پیام ایران و جواب احتمالی از سوی دولت آمریکا نوشت: «وای، پرزیدنت ترامپ! نیازی نیست مردانگی‌ات را ثابت کنی!» و با لحن تمسخرآمیزی افزود: «تو یک مردی! یک مرد بزرگ! یک مرد قوی! خییییلی پرقدرت. تو بردی! همه دارودسته‌ات بزرگ‌تر از افراد اوباما هستند! زنان هم عاشق تواند! تو آخرین رئیس جمهور نژادپرست خواهی بود. به جنگ همین امشب خاتمه بده! آره بچه جان!»

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها