انصارالله:

ائتلاف عربی مانع ورود 15 کشتی حامل سوخت و غذا به حدیده شد

جنبش مردمی انصارالله اعلام کرد، ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان 15 فروند کشتی سازمان ملل را که حامل فرآورده‌های نفتی و غذا بودند، توقیف کرده و به آنها اجازه ورود به بندر حدیده را نمی‌دهد.

ائتلاف عربی مانع ورود 15 کشتی حامل سوخت و غذا به حدیده شد
کد خبر: 376075
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۱۱:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| موسسه بنادر دریای سرخ که تحت مدیریت انصارالله است، در سایت خود اعلام کرد: ائتلاف دشمن 15 فروند کشتی از جمله هشت نفتکش حاوی 233.192 تن بنزین و گازوئیل و هفت کشتی حامل 80.736 تن آرد، گندم، شکر و روغن و نیز یک فروند کشتی کانتینر برنامه‌های جهانی غذا را توقیف کرد.

همچنین این موسسه تاکید کرد: استمرار ائتلاف عربی ضد یمن به ممانعت از ورود کشتی‌ها به حدیده را با وجود اینکه مجوزهای لازم از سازمان ملل دریافت و بازرسی‌ها انجام شده‌اند، محکوم می‌کنیم.

موسسه یاد شده ادامه توقیف کشتی‌ها را در تناقض کامل با توافقنامه سوئد و افراط در کشتار یمنی‌هایی دانست که با بدترین بحران انسانی مواجه هستند.

موسسه مذکور در ادامه عدم صدور مجوز خروج از بندر حدیده برای دو فروند کشتی lucky trader و tranc ocean که بارهایشان را تخلیه کردند، محکوم کرد.

موسسه بنادر دریای سرخ، سازمان ملل و جامعه جهانی را مسؤول کامل شرایطی دانست که در نتیجه محاصره ظالمانه و توقیف کشتی‌ها ایجاد خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها