«پمپئو» خواستار محدود شدن رابطه با گروهک منافقین شد

وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی به تمامی هیات‌های آمریکایی در دنیا به آنها دستور داد بدون اجازه این وزارت‌خانه با هیچ یک از گروه‌های مخالف ایران دیدار نکنند.

«پمپئو» خواستار محدود شدن رابطه با گروهک منافقین شد
کد خبر: 376141
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۱۳:۴۶:۱۹

اعتمادآنلاین| مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در پیام خود به تمامی هیات‌های این کشور در سراسر دنیا با اشاره به اینکه گروه‌های مخالف ایران به‌طور معمول تلاش می‌کنند با مقامات آمریکایی تماس برقرار و دیدار کنند، آورده است: بسیاری از این گروه ها به‌طور معمول از ابزار خشونت‌آمیز برای اهداف سیاسی‌شان استفاده می‌کنند.

او در ادامه آورده است: تعامل مستقیم دولت آمریکا با آنها می‌تواند برای هدف سیاسی ما به منظور دست یافتن به یک توافق جامع با ایران و رسیدگی به رفتارهای این کشور غیر سازنده باشد.

پمپئو همچنین به هیات‌های آمریکایی دستور داده است تا بدون اجازه وزارت امور خارجه با هیچ یک از گروه‌های معاند ایران دیدار نکنند.

بنابر این گزارش، مقامات آمریکایی پیش از این بارها در تجمعات مربوط به گروه‌های مخالف ایران در کشورهای دیگر حضور یافته، با آنها دیدار و با سخنرانی‌های خود از آنها حمایت کرده‌اند. رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک ازجمله کسانی است که در این گونه تجمعات شرکت داشته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها