لیست دوم کالدرون هم به دیوار خورد!

باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوم و بنا به درخواست گابریل کالدرون تلاش خود را برای جذب بازیکنان مد نظر را آغاز کرده و این در حالی است که طی روز‌های اخیر تلاش آن‌ها با بن‌بست همراه بوده است.

لیست دوم کالدرون هم به دیوار خورد!
کد خبر: 376146
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۱۳:۵۴:۲۵

اعتمادآنلاین| ‌ بعد از خروج کالدرون از تهران، باشگاه تلاش خود را برای جذب سه بازیکن استارت زده که البته در این راه با در بسته مذاکرات مواجه شده و باشگاه‌ها راضی به جدایی ستاره‌های خود در این مقطع نیستند. مهمترین ستاره مد نظر باشگاه در شرایط فعلی دانیال اسماعیلی‌فر از ذوب‌آهن است. این بازیکن که در نقل و انتقالات زمستانی تمامی باشگاه‌های مدعی را خریدار خود می‌بیند، با پاسخ منفی باشگاه برای صدور رضایتنامه مواجه شده است. این در حالی است که جدی‌ترین پیشنهاد را در شرایط فعلی باشگاه سپاهان به این بازیکن داده، پرسپولیس نیز به جمع مشتریان او اضافه شده، اما ذوب‌آهن اعلام کرده به هیچ عنوان راضی به صدور رضایتنامه او نیست.

بهترین گلزن پیکان دیگر بازیکنی است که باشگاه پرسپولیس بنا به درخواست کالدرون برای جذب یک مهاجم بلندقامت به او اعلام نیاز کرده و در این راه صحبت‌‎هایی نیز داشته، اما پاسخ غیررسمی باشگاه پیکان به این موضوع این بوده که حسین فرکی با توجه به شرایط حساس تیم در جدول و مشکلاتی که وجود دارد، اعلام کرده به شهریار مغانلو نیاز دارد.

سومین گزینه عیسی آل‌کثیر است. مهاجمی که با عملکردی درخشان در جمع طلایی‌پوشان صنعت نفت آبادان موفق شد نیم‌فصل اول را با 9 گل زده و صدرنشینی در جدول گلزنان به پایان برساند تا اکنون گزینه جدی پرسپولیس برای خط حمله محسوب شود، اما اسکوچیچ هم مخالف جدایی اوست.

در همین ارتباط خبردار شدیم باشگاه پرسپولیس پس از ناامیدی از لیست اول کالدرون سراغ لیست دوم خرید این مربی آرژانتینی رفته است. گویا در لیست دوم سرمربی پرسپولیس دو بازیکن ثابت تیم امید حضور دارند. از قضا این دو بازیکن هم با تیم‌های خود قرارداد داشته و قادر به جدایی نیستند. باشگاه پرسپولیس برای در اختیار داشتن این دو بازیکن امید باید رضایت باشگاه‌های آنان را جلب کند که هنوز موفق نشده است. بنابراین به نظر می‌رسد لیست‌های اول و دوم کالدرون به دیوار خورده باشد! هواداران پرسپولیس فقط امیدوارند کار به لیست یا گزینه نهم کالدرون (اشاره به جونیور است!) نکشد!

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها