نیک‌پرست، نایب قهرمان پارالمپیک ریو در دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان مطرح کرد:

تلاش برای رسیدن به پارالمپیک توکیو با دستفروشی و کارگری

نایب قهرمان پارالمپیک ریو در دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان گفت: همانند دو سال گذشته مجبورم دست فروشی کنم تا سهمیه پارالمپیک توکیو را از دست ندهم.

تلاش برای رسیدن به پارالمپیک توکیو با دستفروشی و کارگری
کد خبر: 376224
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۰۷:۳۲:۲۱

اعتمادآنلاین| سجاد نیک‌پرست، نایب قهرمان پارالمپیک ریو در دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان، گفت: به دلیل آسیب‌دیدگی دستم متاسفانه تا به امروز موفق به کسب سهمیه دوومیدانی در پرتاب نیزه نشدم و تلاشم بر این است که با شرکت در مسابقات دوومیدانی که اردیبهشت به میزبانی ایران و با حضور نمایندگان IPC برگزار می‌شود در آخرین مرحله کسب سهمیه و در دقیقه 90 به این موفقیت دست پیدا کنم.

وی گفت: در شرایطی خود را برای آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی آماده می‌کنم که واقعا از نظر مالی در مضیقه هستم. پیش از این شهرداری به خاطر افتخارات و مدالهایی که برای شهرستان گناوه کسب کرده بودم برای تامین مخارج ورزش حرفه ای و هزینه‌ی زندگی شخصی‌ام یک چمن مصنوعی در اختیار من گذاشته بود که امسال به خاطر این که زمین را به مزایده گذاشت از من گرفت. در حال حاضر نیز هیچ شغل خاصی ندارم و مجبورم دوباره با دست فروشی و کارگری خود را برای مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک توکیو آماده کنم.

این دوومیدانی کار نابینا و کم‌بینا اضافه کرد: من از سال 88 در رشته دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان فعالیت می‌کنم و همواره در مسابقات آسیایی، جهانی و پارالمپیک مدال کسب کردم. اگر در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک توکیو موفق به کسب سهمیه نشوم، قطعا ورزش حرفه ای را کنار خواهم گذاشت زیرا در شرایط کنونی تامین هزینه‌های ورزش حرفه‌ای برای من سخت است و دست خالی هم نمی توانم فعالیت ورزشی خود را ادامه بدهم.

نیک پرست در پایان تصریح کرد: تا امروز با تمام سختی‌ها و مشکلات سعی کردم جایگاه نایب قهرمانی خود را حفظ کنم اما ادامه این مسیر بدون حمایت مسوولان و بدون درآمد مناسب امکانپذیر نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها