بورس انرژی بعد از ترور و حمله موشکی چه وضعیتی پیدا کرد؟

محمد صالحی‌فر، درباره تحولات بورس انرژی بعد از ترور سردار سلیمانی و پاسخ موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا، گفت: تغییراتی که رخ داده مقطعی است، رصدهای بازار صبح بازار روز گذشته بعد از حمله موشکی نشان می‌دهد که قیمت‌ها به شدت روند صعودی داشت و از ساعت 12 ظهر به بعد آرامش نسبی پیدا کرد.

بورس انرژی بعد از ترور و حمله موشکی چه وضعیتی پیدا کرد؟
کد خبر: 376257
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۰۹:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ یک کارشناس بازار انرژی گفت: قیمت نفت خام که طی ماه‌های اخیر هیچ‌گاه به 70 دلار نرسیده بود، 71 دلار را هم به خود دید.

محمد صالحی‌فر، درباره تحولات بورس انرژی بعد از شهادت سردار سلیمانی و پاسخ موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا، اظهار داشت: تغییراتی که رخ داده مقطعی است، رصدهای بازار صبح بازار روز گذشته بعد از حمله موشکی نشان می‌دهد که قیمت‌ها به شدت روند صعودی داشت و از ساعت 12 ظهر به بعد آرامش نسبی پیدا کرد.

وی افزود: در حال حاضر بازار تا حدی آرامش گرفته و برآورد می‌شود از این پس، نوسان شدید رو به بالا به متوقف شود و بازار روند ملایم را طی کند.

این کارشناس بازار انرژی تصریح کرد: این هفته و از روز بعد ترور سردار سلیمانی کلا در اوج قیمت بودیم، از این به بعد دوباره بازار فروکش می‌کند، البته همه چیز بستگی به روزهای آینده دارد.

وی یادآور شد: قیمت نفت خام تحت تاثیر اتفاقات اخیر به بالای 70 دلار رسید و 71 دلار را هم لمس کرد و اکنون روی 69 تا 70 دلار جا خوش کرده است.

صالحی‌فر با بیان اینکه قیمت فرآورده‌ها نیز تحت تاثیر قیمت نفت بوده است، گفت: قیمت نفت خام که طی ماه‌های اخیر هیچ‌گاه به 70 دلار نرسیده بود، 71 دلار را هم به خود دید و اکنون عقب‌نشینی کرده و روی 69 تا 70 دلار مانده است.

وی یادآور شد: آنچه از شواهد بر می‌آید طی روزهای آینده آرامش به بازارها بر می‌گردد.

صبحگاه جمعه 13 دی‌ماه 1398 سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

این گزارش حاکی است؛ در پی این اقدام ایالات متحده در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و در یک پاسخ تلافی‌جویانه ساعت یک و بیست دقیقه روز گذشته در حملات موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران، چند پایگاه نیروهای آمریکایی در عراق مورد اصابت قرار گرفت.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها