محمود بخشی، دبیر هشتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران خبر داد:

حضور 52 اثر فراخوانی در دوسالانه مجسمه‌سازی تهران قطعی شد

محمود بخشی، دبیر هشتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران از حضور 52 اثر که از طریق فراخوان به این رویداد ارسال شدند و همچنین از 100 اثر مدعو و پروژه کیوریتوریال خبر داد.

حضور 52 اثر فراخوانی در دوسالانه مجسمه‌سازی تهران قطعی شد
کد خبر: 376290
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۰:۴۶:۵۶

اعتمادآنلاین| ‌ هشتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران 16 اسفندماه در باغ کتاب تهران آغاز به کار می‌کند و تا اردیبهشت ماه 1399 در محوطه باغ کتاب و اراضی عباس آباد برقرار خواهد بود.

محمود بخشی، دبیر هشتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران درباره آثاری که به این دوسالانه راه یافتند، به خبرنگار مهر گفت: حضور 52 اثر که از طریق فراخوان ارسال شدند، در دوسالانه قطعی شده است و همچنین 100 اثر به صورت مدعو و پروژه کیوریتوریال قطعی شده است که البته تعداد این آثار در حال افزایش است.

وی افزود: هنرمندانی که از آنها برای حضور در دوسالانه هشتم دعوت کردیم شامل هنرمندان مجسمه‌ساز و هنرمندان دیگر رشته‌های هنری بین رشته‌ای می‌شوند.

بخشی با اشاره به برپایی کارگاهی برای ساخت آثار دوسالانه، گفت: 15 بهمن ماه کارگاهی در محل‌های تعیین شده در محوطه بیرونی اراضی عباس آباد برگزار می‌شود تا هنرمندانی که قرار است آثارشان را در محل بسازند یا قطعاتی از آن را بسازند، کارشان را آغاز کنند و ما نیز امکاناتی را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

وی در پایان بیان کرد: همچنین دبیرخانه دوسالانه از اواخر آبان ماه، چهار کارگاه آموزشی را با همراهی پژوهشگران، هنرمندان، کیوریتورها، مدیران گالری‌ها، گروه‌های ویراستاری و با حضور 40 شرکت‌کننده برگزار کرد تا گروه‌های مستندنگاری با شرکت در این کارگاه‌ها برای تهیه گزارش تصویری و نوشتاری، آموزش ببینند و به تنظیم دستورالعملی برای همکاری هنرمند و گروه مستندنگاری برسند.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها