پایان کار زنان والیبال ایران در انتخابی المپیک با 3 شکست

تیم ملی والیبال زنان ایران در سومین بازی خود از رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 شکست خورد.

پایان کار زنان والیبال ایران در انتخابی المپیک با 3 شکست
کد خبر: 376303
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۱:۲۵:۲۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی والیبال زنان ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های انتخابی المپیک‌2020 مقابل اندونزی به میدان رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

ملی‌پوشان ایران ست‌های اول و دوم بازی را با نتایج 21 بر 25، 15 بر 25 به اندونزی واگذار کردند اما ست‌های سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 21 و 26 بر 24 پیروز شدند. در ادامه هم ست پنجم را با نتیجه 12 بر 15 واگذار کردند و شکست خوردند.

تیم ایران دو بازی قبلی خود مقابل قزاقستان و کره جنوبی را با نتایج 3 بر صفر شکست خورد. در نتیجه مرحله گروهی این مسابقات با سه شکست برای تیم ایران به پایان رسید.

فدراسیون والیبال ایران تیمی با بازیکنان رده سنی جوانان را راهی مسابقات کرده بود.

فاطمه امینی، هاله متقیان، فاطمه عنایت، زهرا کریمی، حانیه محتشمی‌پور، آیتک سلامت، اسما سعیدی، سارا نظری، الهام فلاح، ریحانه کریمی، مینا روستا، نگین شیرتری، مونا آشفته و الهه پورصالح بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک هستند که هدایت آنها را میترا شعبانیان بر عهده دارد.

هفت کشور در مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو در گروه زنان حضور دارند که تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه دوم با تیم‌های اندونزی، قزاقستان و کره‌جنوبی هم‌گروه بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها