سروی، نایب رئیس زنان فدراسیون تکواندو در واکنش به احتمال مهاجرت علیزاده: 

منتظر تصمیم کیمیا برای آینده زندگی‌اش هستیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در واکنش به شایعه مهاجرت کیمیا علیزاده به یکی از کشورهای اروپایی گفت که درهای تیم ملی زنان به روی این بانوی تکواندوکار باز است.

منتظر تصمیم کیمیا برای آینده زندگی‌اش هستیم
کد خبر: 376342
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۴:۰۲:۳۵

اعتمادآنلاین| ‌ زهرا سروی، نایب رئیس زنان فدراسیون تکواندو، در واکنش به شایعه مهاجرت کیمیا علیزاده گفت: کیمیا علیزاه سرمایه ملی است و تنها مدال تاریخ المپیک دختران ایران به نام وی ثبت شده. عشق و علاقه کیمیا به تکواندو ستودنی است و همواره برای شاد کردن دل مردم کشورش از جان مایه گذاشته است. ما منتظر تصمیم کیمیا برای ادامه زندگی و فعالیت حرفه‌ای ورزشی‌اش هستیم.

نایب رئیس زنان فدراسیون تکواندو گفت: کیمیا پس از افتخارآفرینی در المپیک ریو برای ورزش ایران، در مسابقات جهانی موجو کره جنوبی نیز تاریخ‌ساز شد و مدال نقره را کسب کرد، اما پس از آن مصدومیت و آسیب‌دیدگی کیمیا را رها نکرد. برای مجموعه فدراسیون همیشه سلامت ورزشکاران در اولویت قرار دارد و هیچ‌وقت روی سلامتی آنها ریسک نکرده است.

وی درباره احتمال بازگشت کیمیا علیزاده هم خاطر نشان کرد: برنامه بانوان تکواندوکار برای کسب سهمیه المپیک 2020 حضور در رقابت‌های کسب سهمیه قاره‌ای است که فروردین ماه برگزار می‌شود. اردوی آماده‌سازی ما در جریان است و درهای تیم ملی روی کیمیا باز است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها