کد خبر: 376385
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۶:۱۴:۴۳
| |

حجت الاسلام سپاسی، مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی:

انتقام تا زمان خروج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه ادامه خواهد داشت

حجت الاسلام سپاسی، مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی گفت: انتقام جمهوری اسلامی ایران تا زمان خروج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه ادامه خواهد داشت.

انتقام تا زمان خروج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه ادامه خواهد داشت
کد خبر: 376385
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۶:۱۴:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ حجت الاسلام سپاسی، صبح امروز پنج شنبه در آیین گرامیداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در مدرسه علمیه امام مهدی(عج) برگزار شد، با اشاره به پاسخ موشکی بامداد روز گذشته نیروهای سپاه به نیروهای آمریکایی منطقه، اظهار کرد: امروز ما به خوبی نتیجه مقاومت را می بینیم و اگرچه عده زیادی بعد از این حمله قاطعانه ایران تصور می کردند با واکنش جدی آمریکا مواجه خواهیم شد، اما دیدید که آنها نه تنها حمله نکردند، بلکه در برابر جمهوری اسلامی ایران به خواهش و التماس افتادند.

وی افزود: واکنش منفعلانه دشمن به ما یادآوری می کند که مقاومت جوابگوست و در عوض، تسلیم و زیر بار ذلت رفتن به هیچ عنوان نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت. وقتی جمهوری اسلامی ایران چنین قدرت عظیمی دارد و با دشمنی ترسو روبروست، هیچ دلیلی برای نشان دادن ضعف در برابر دشمن وجود ندارد و باید با جسارت تمام اقتدار و پیام اصلی انقلاب را به آمریکا و مزدورانش نشان داد.

حجت الاسلام سپاسی صلابت و صبر زیاد را از ویژگی های مهم مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: اگرچه شهادت سردار سلیمانی اشک ایشان را جاری ساخت و دلشان را سوزاند، اما ایشان به هیچ عنوان از پای ننشستند و کوچک ترین لغزشی در موضع گیری خود نشان ندادند.

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی تاکید کرد: ترامپ به عنوان انسانی بزدل و ترسو تنها نعره کشیدن را بلد است و برخلاف تمام ادعاهای او می‌توان ترس و وحشت را در وجودش دید. آمریکا زمانی به دنبال خاور میانه بزرگ بود و در صدد بود تا هرطور شده است آن را تحت سلطه خود در آورد، اما جبهه مقاومت و در راس آنها سردار شهید سلیمانی اجازه چنین کاری را به دشمنان ندادند و خفت و روسیاهی را برایشان باقی گذاشتند.

وی اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند، پاسخ موشکی ایران تنها سیلی محکمی به دشمن بود و انتقام ما هنوز شروع نشده است. انتقام، انتقام جبهه مقاومت خواهد بود و تا زمانی که هیچ مکان امنی برای آمریکایی ها در منطقه وجود نداشته باشد و از این منطقه خارج نشوند، اقدامات جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام سپاسی تصریح کرد: ما هنوز انتقام گریه های رهبری و دل شکسته مردم را نگرفته ایم و آمریکایی ها باید منتظر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی در ادامه صحبت های خود به اظهارات مقام معظم رهبری در روز گذشته اشاره کرد و افزود: اخلاص اصلی ترین ویژگی سردار شهید سلیمانی بود و همه ما باید در هر مسیری که هستیم و هر کاری که انجام می دهیم این خصلت ارزنده را در وجود خود بپرورانیم. ایشان به هیچ عنوان اهل تکبر و خودنمایی نبود و تمامی فعالیت های انجام شده و دستاوردهای نظامی را به جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران نسبت می داد.

وی شیوه و منش زندگی شهید سلیمانی را الگو و درس بزرگی برای همگان دانست و اضافه کرد: کسی که مخلص باشد خداوند حب او را به دل مردم می اندازد و دل‌ها را تسخیر وجود او می کند. بی شک حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید، صحنه عجیب و کم سابقه ای بود که پیام بزرگی را به دشمنان رساند.

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی، انقلابی بودن را از ویژگی های شاخص این شهید برشمرد و گفت: شهید سلیمانی انقلابی بود، نه خطی. دشمن خود را به خوبی می شناخت و عاشق و دلداده شهادت بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها