عرب، سرپرست فدراسیون دوومیدانی:

مسابقات داخل سالن جام فجر فرصت خوبی برای محک خوردن در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیاست

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: مسابقات بین‌المللی داخل سالن جام فجر فرصت خوبی برای محک خوردن دوومیدانی‌کاران در آستانه برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین است.

مسابقات داخل سالن جام فجر فرصت خوبی برای محک خوردن در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیاست
کد خبر: 376394
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۶:۳۰:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌ ایرج عرب، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مراسم افتتاحیه رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن گرامیداشت جام فجر و پاسداشت مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: به نمایندگان کشورهای ارمنستان، افغانستان و قرقیزستان و همچنین دوومیدانی‌کاران خوش‌آمد می‌گویم. همچنین یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را که چند روز قبل به شهادت رسیدند، گرامی می‌داریم.

وی افزود: امیدوارم با توجه به در پیش بودن رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا که به میزبانی چین برگزار خواهد شد، این مسابقات فرصت خوبی برای محک خوردن ورزشکاران در آستانه این رویداد باشد. همچنین امیدوارم شاهد رقابت خوبی بین ورزشکاران حاضر در این تورنمنت باشیم.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: دوومیدانی ایران به لطف درخشش ورزشکاران و تلاش مربیان و دیگر عوامل امروز یکی از قدرت‌های آسیاست. این درخشش توقع را نیز بالا برده و این جای خوشحالی دارد و امیدواریم دوومیدانی بیش از همیشه مورد توجه قرار بگیرد.

عرب در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: امیدوارم نسل خوبی نیز برای آینده این رشته آماده شود که این موضوع بدون تلاش و پشتکار همه عوامل و اعضای خانواده بزرگ دوومیدانی ممکن نخواهد بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها