استاندار اردبیل خبرداد:

تمامی اراضی پایاب سد «خداآفرین» زیر کشت می‌رود

بهنام جو، استاندار اردبیل با اشاره به کسری اعتبارات اجرای این پروژه، گفت: در سفر ریاست جمهوری طی مذاکره‌ای که با شخص رئیس جمهور انجام شد ضمن تاکید بر تأمین اعتبار ابراز امیدواری شد تا اواخر سال آینده تمام این اراضی را زیر کشت ببریم.

تمامی اراضی پایاب سد «خداآفرین» زیر کشت می‌رود
کد خبر: 376423
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۷:۳۶:۳۴

اعتمادآنلاین| استاندار اردبیل گفت: تا اواخر سال آینده تمام اراضی پایاب سد «خدا آفرین» زیر کشت خواهد رفت.
اکبر بهنام جو ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه پایاب سد خدا آفرین در شهرستان اصلاندوز عنوان کرد: پروژه بسیار بزرگ و با اهمیت پایاب سد خدا آفرین در شمال استان در حال اجرا بوده و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

وی افزود: در این منطقه نزدیک چهار هزار هکتار از اراضی آماده برای کشاورزی است که در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل توسط سرپرست وزارت جهاد کشاورزی رسماً افتتاح شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: در بحث انتقال آب از ارس خط لوله گذاری حداکثر تا پایان سال جاری کامل خواهد شد تا در نهایت با تکمیل زیرساخت‌ها نزدیک 40 هزار هکتار از اراضی را زیر سطح کشت ببریم.

بهنام جو با اشاره به کسری اعتبارات اجرای این پروژه، ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری طی مذاکره‌ای که با شخص رئیس جمهور انجام شد ضمن تاکید بر تأمین اعتبار ابراز امیدواری شد تا اواخر سال آینده تمام این اراضی را زیر کشت ببریم.

در ادامه استاندار اردبیل در سفر به شهرستان پارس آباد و در دیدار با جمعی از عشایر روستاهای محدوده نشین کشت و صنعت مغان و پارس بر حل مشکلاتشان تأکید کرد.

بهنام جو در این دیدار عنوان کرد: طرح واگذاری اراضی به عشایر محدوده نشین کشت و صنعت‌های مغان و پارس در کمسیون اقتصادی تصویب و در کمسیون لوایح هیئت دولت بررسی شده است.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه 40 روستا در محدوده کشت و صنعت‌های مغان و پارس قرار دارند، افزود: واگذاری زمین به 19 روستا اجرا شده و سه هکتار زمین برای واجدین شرایط اعطا شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها