زهرا ساعی، نماینده مردم تبریز در مجلس:

شهادت سردار سلیمانی وحدت‌آفرین بود/ همبستگی حفظ شود

زهرا ساعی، عضو فراکسیون امید با بیان این‌که «شهات سردار سلیمانی وحدت‌آفرین بود»، گفت: سردار سلیمانی با شهادتش وحدت و همگرایی بین مردم را بیشتر کرد باید در جهت حفظ این وحدت تلاش کنیم.

شهادت سردار سلیمانی وحدت‌آفرین بود/ همبستگی حفظ شود
کد خبر: 376548
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۲:۴۵:۲۰

اعتمادآنلاین| ‌ زهرا ساعی، عضو فراکسیون امید مجلس گفت: سردار سلیمانی فرمانده شجاع، جسور، صاحب فکر، تحلیل‌گر، استراتژیست منطقه خاورمیانه بود، منطقه‌ای حساس و بحرانی که سال‌ها درگیر بحران بوده است. او فرماندهی منطقه را برعهده داشت و در سطح بین‌المللی چهره شناخته شده بود. توانسته بود آمریکا و اسرائیل را در منطقه زمین‌گیر کند آن هم به دلیل نگاه ویژه و عملیاتی‌اش بود.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی در داخل با تمامی جناح‌ها و اشخاص سیاسی صحبت می‌کرد ایشان چهره فراجناحی و وحدت‌آفرین بود که با شهادت‌ش وحدت بین ایرانیان و منطقه را بیشتر کرد. این نشان از اخلاص و اعتقاد راسخ ایشان بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «سردار سلیمانی حافظ صلح و امنیت بود»، ادامه داد: صلح و امنیت کشورمان مرهون خدمات ایشان است که باید راه ایشان ادامه پیدا کند. این‌که مردم در مراسم تشییع از هر جناح و فکری حضور پیدا می‌کنند نشان از علاقه مردم به ایشان داشت. وحدتی که ایشان بعد از شهادت‌شان مجددا ایجاد کرد باید حفظ شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها