کد خبر: 376603
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۵:۰۷:۴۵
| |

تیم ملی هندبال برای دومین بار جهانی می‌شود؟

حبیبی، سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران می‌گوید تغییرات مدیریتی فدراسیون هندبال در چند سال اخیر باعث روند نزولی این رشته شده است اما حمایت مسئولان می‌تواند باعث استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای هندبال در راه پیشرفت باشد.

تیم ملی هندبال برای دومین بار جهانی می‌شود؟
کد خبر: 376603
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۵:۰۷:۴۵

اعتمادآنلاین| تیم ملی هندبال مردان ایران 26 دی ماه رقابت خود را در قهرمانی آسیا آغاز می‌کند. در این مسابقات چهار سهمیه جهانی توزیع می‌شود که با حضور تیم‌های قدرتمندی چون بحرین، قطر، کره جنوبی و ژاپن کسب سهمیه دشوار است. جام جهانی هندبال هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و اولین و آخرین حضور تیم ملی در این مسابقات به سال 2015 قطر برمی‌گردد. با این حال تیم ایران که این روزها با حضور لژیونرهای خود و زیر نظر عیرضا حبیبی در حال برگزاری اردوی آماده‌سازی است امید به کسب سهمیه دارد.

حبیبی سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان گفت: سومین اردوی تدارکاتی تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا است. اولین اردو به مدت 10 روز در تهران و بدون حضور لژیونرها برگزار شد. دومین اردوی تدارکاتی را با حضور اکثر لژیونرها منهای شاهو نصرتی و پویا نوروزی‌نژاد در قطر برگزار کردیم.

او در مورد اردوی قطر بیان کرد: در این اردو چهار جلسه تمرین کردیم و سه بازی تدارکاتی انجام دادیم که کمک زیادی به ما کرد چون ترکیبمان نسبت به انتخابی المپیک تفاوت داشت در نتیجه سعی کردیم در پست‌هایی که در انتخابی المپیک دچار مشکل بودیم، تغییراتی را ایجاد کنیم. البته در این اردو و در بازی اول علیرضا موسوی از ناحیه ابرو دچار آسیب دیدگی شد و او را در دو بازی دیگر نداشتیم. الله‌کرم استکی در مسابقه دوم مصدوم شد و فرزاد رستمی در بازی آخر از ناحیه مچ پا آسیب دید و تا یک ماه به گچ لازم دارد. علاوه بر این آقای میلاد قلندری که بازیکنی ارزشمند است و در باشگاه‌های آسیا مصدوم شد، زانویش را عمل کرده و نمی‌تواند با تیم ملی باشد. با این حال 99 درصد بازیکنان حضور دارند و سجاد استکی هم در اردوی ترکیه به تیم اضافه می‌شود. تیم را با همین 18 نفر بستیم و اگر مشکلی در ترکیه پیش بیاد و بازیکنی کیفیت لازم را نداشته باشد، فرصت تغییر ترکیب را داریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها