کد خبر: 376604
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

کاظم اکرمی، فعال سیاسی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

اسلامی که در ذهن حاج‌قاسم بود با ایرانی بودن منافات نداشت/ مردم نشان دادند پای کار هستند/ سردار سلیمانی نه برای خود خانه مجللی خرید و نه فکر مال‌‌اندوزی بود

کاظم اکرمی گفت‌: اسلامی که در ذهن سردار سلیمانی، به عنوان عضو ارشد سپاه، بود با ایرانی بودن منافات نداشت و حتی در ویدئویی عنوان کرده بود که آن دختر بدحجاب هم دختر ماست.

اسلامی که در ذهن حاج‌قاسم بود با ایرانی بودن منافات نداشت/ مردم نشان دادند پای کار هستند/ سردار سلیمانی نه برای خود خانه مجللی خرید و نه فکر مال‌‌اندوزی بود
کد خبر: 376604
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کاظم اکرمی، فعال سیاسی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین تشییع میلیونی سردار سلیمانی را نشانه‌ای از حمیت مردم ایران دانست.

اکرمی گفت: مردم ایران گرچه گرفتاری‌های زیادی دارند و دغدغه معیشت به طور جدی ذهن‌شان را مشغول کرده، مخصوصاً جوانان که به دلیل شرایط بد اقتصادی هم بیکار هستند و هم مشکل ازدواج دارند، با این حال نشان دادند پای کار هستند که این باید مد نظر مسئولان نظام قرار بگیرد.

سردار شهید رویکردی تعاملی داشت

او همچنین ادامه داد:‌ البته سردار شهید رویکردی تعاملی داشت و در حالی که از قدرت زیادی برخوردار بود نه برای خود خانه مجللی خرید و نه فکر مال‌‌اندوزی بود. مردم به خوبی تشخیص می‌دهند که چه کسی سالم است و چه کسی به فکر خودش است و برای منافع شخصی دست به انجام هر کاری می‌زند.

اسلامی که در ذهن سردار سلیمانی بود با ایرانی بودن منافات نداشت

اکرمی توضیح داد: اسلامی که در ذهن سردار سلیمانی، به عنوان عضو ارشد سپاه، بود با ایرانی بودن منافات نداشت و حتی در ویدئویی عنوان کرده بود که آن دختر بدحجاب هم دختر ماست. در واقع سردار سلیمانی اندیشه‌های عمومی و ملی‌ای داشت که این رویکرد خیلی باارزش بود.

سردار سلیمانی هیچ‌گاه دنبال پول و... نبود

او با اشاره به مبارزه شهید سلیمانی با داعش ادامه داد:‌ چند سال قبل که مردم از طریق فیلم‌های منتشرشده دیدند که داعشی‌ها چطور وحشیانه آدم می‌کشند به نوعی به هراس افتادند. اما این سردار سلیمانی بود که مجدانه با این گروه تکفیری مبارزه کرد و آنها را شکست داد. خب، طبیعی بود مردم با شنیدن شهادتش همه با هم سوگواری کنند.

کاظم اکرمی در پایان سخنانش گفت:‌ سردار سلیمانی در زندگی شخصی نخواست پشت دیوارهای سیمانی زندگی کند و هیچ‌گاه دنبال پول و... نبود. از همین رو این‌طور خاص و شکوهمند مورد احترام همگانی قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها