کد خبر: 376606
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۵:۱۱:۳۳
| |

مسی و سوارس با اخراج والورده از بارسلونا مخالفت کردند

مسی و سوارس بازیکنان تیم بارسلونا به حمایت از سرمربی‌تیمشان پرداختند و عنوان کردند به طور کامل از این مربی حمایت می‌کنند.

مسی و سوارس با اخراج والورده از بارسلونا مخالفت کردند
کد خبر: 376606
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۵:۱۱:۳۳

اعتمادآنلاین| لیونل مسی بعد از شکست در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برابر اتلتیکومادرید با حمایت از ارنستو والورده که خطر اخراج از این تیم را حس‌می کند گفت: ما کاملا به ارنستو والورده ایمان داریم و از او حمایت می‌کنیم. این طبیعی است که وقتی تیم نتیجه نمی گیرد با به اهداف خود نمی‌رسید و مثل قبل بازی نمی‌کند مورد انتقاد قرار گیرد و چنین صحبت هایی مبنی بر اخراج سرمربی نیز بیان شود. نمی‌توانیم اشتباهات بچه‌گانه انجام دهیم.

به گزارش ساکرنت، این بازیکن پا به سن گذاشته بارسا افزود: مدتهاست که تیم ما با مشکل بازی می‌کند. ما تا دقیقه 80 بازی توانستیم بر بازی مسلط باشیم و برنده بازی بودیم ولی اشتباهات بچه‌گانه ای که انجام دادیم باعث شدند تا ما نتوانیم نتیجه را حفظ کنیم و با دریافت دو گل دیرهنگام بازنده شدیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: از الان باید به نیم فصل دوم لالیگا فکر کنیم. درست است که در صدر جدول قرار داریم ولی آنطور که باید بازی نمی کنیم و اختلاف چندانی هم با تیم دوم نداریم. باید شیوه فوتبالی خودمان را مثل قبل کنیم . بتوانیم با برتری در بازیهای پیش رو تیم را به آرامش برسانیم.

همچنین لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا نیز گفت: مربی تیم ما به هیچ وجه سزاوار سرزنش نیست و آینده او در قبال باشگاه است. او تمام تلاش خود را برای این دیدار و سایر بازیها انجام داده است و بازیکنان همه حامی او هستند و فکر نمی کنم او نقشی در این شکست داشته باشد.

با شکست بارسلونا در این دیدار، احتمال برگزاری ال‌کلاسیکو در فینال سوپر جام اسپانیا از بین رفت و دو تیم اتلتیکومادرید و رئال‌مادرید در دیدار نهایی برابر هم قرار خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها