آرتتا، ستاره سوئیسی تیمش را به حضور در آرسنال قانع کرد

مایکل آرتتا، سرمربی جوان تیم فوتبال آرسنال، بعد از مکالمه خصوصی با گرانیت ژاکا او را متقاعد به ماندن در تیمش کرد.

آرتتا، ستاره سوئیسی تیمش را به حضور در آرسنال قانع کرد
کد خبر: 376614
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۵:۲۹:۵۲

اعتمادآنلاین| گرانیت ژاکا هافبک سوئیسی و پرحاشیه توپچی های لندن مورد غضب هواداران تیمش قرار داشته است و صحبت های زیادی مبنی بر رفتن این بازیکن از تیم آرسنال شنیده می‌شد. او که در ابتدای فصل کاپیتان تیمش بود، بعد از درگیری و جنجالی که با هواداران تیمش داشت، بازوبند را پس داد و گفته شد در زمستان راهی تیم دیگری می‌شود.

به گزارش دیلی میل، مایکل آرتتا سرمربی جوان تیم فوتبال آرسنال بعد از مکالمه خصوصی با این بازیکن، او را به ماندن در تیمش متقاعد کرده است و به نظر می‌رسد سوتفاهم ها بین ژاکا و باشگاه آرسنال حل شده است و این بازیکن می تواند در ادامه فصل و فصل آینده نیز برای تیمش به میدان برود.

آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال در این خصوص گفت: من با گرانیت صحبت کردم و مشکلات را توانستیم حل کنیم. او بازیکن خوب و مثبتی است و من دوست داشتم تا او را در تیمم داشته باشم. گرانیت بازیکن مسئولیت پذیری است و من از نقش او در تیمم حمایت می‌کنم و امیدوار هستم هواداران آرسنال نیز به این بازیکن کمک کنند تا او خاطرات بد گذشته را فراموش کند و بتواند با قدرت در اختیار تیم باشد.

آرسنال که در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد فردا شنبه باید در این رقابت ها به دیدار کریستال پالاس برود که این دیدار در زمین پالاس برگزار می شود و توپچی های لندنی در صورتی که می خواهند به سهمیه فصل بعد رقابت های اروپایی برسند باید از این دیدار دست پر خارج شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها