کد خبر: 376620
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۵:۴۲:۲۰
| |

وزیر ارتباطات مهمان هفته آینده کمیسیون امنیت ملی / طرح مجازات کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران بررسی می‌شود

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهند بود.

وزیر ارتباطات مهمان هفته آینده کمیسیون امنیت ملی / طرح مجازات کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران بررسی می‌شود
کد خبر: 376620
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۵:۴۲:۲۰

اعتمادآنلاین| ‌ دستورکار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و دوشنبه (22 تا 23 دی ماه) اعلام شد.

بر این اساس اعضای کمیسیون در روز یکشنبه هفته آتی به بررسی آخرین اخبار و تحولات و بررسی طرح الزام نیروهای نظامی به افشای اطلاعات نظامی و امنیتی آمریکا در منطقه غرب آسیا در چهارچوب منافع ملی می پردازند.

همچنین بررسی طرح تنبیه و مجازات کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران و بررسی طرح معافیت یکی از فرزندان ذکور خانواده‌هایی که اهدای عضو در اثر مرگ مغزی دارند نیز در روز یکشنبه انجام می شود.

در این بین بررسی لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و بررسی لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس در دستورکار اعضای کمیسیون در روز یکشنبه قرار دارد.

در روز دوشنبه نشست هیأت رئیسه و روسای کارگروه‌های کمیسیون برگزار می شود؛ در این روز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت بررسی سؤال سیدجواد حسینی کیا، نماینده مردم سنقر در مجلس نیز مهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین جمع بندی طرح ها و لوایح مطروحه و تشکیل کارگروه روابط خارجی نیز در روز دوشنبه هفته آینده انجام می شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها