کد خبر: 376659
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۱ ۰۸:۲۵:۵۸
| |

بهاروند، سرپرستی که فدراسیون فوتبال به رسمیت نمی‌شناسد!

پس از استعفای مهدی تاج، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با استناد به اساسنامه، حیدر بهاروند را به عنوان سرپرست فدراسیون برگزید اما ظاهرا مسوولان فدراسیون در مکاتبات و اخبار رسمی چنین جایگاهی را برای جانشین مهدی تاج قائل نیستند. سوال این است آیا فیفا از استعفای مهدی تاج اطلاع دارد؟

بهاروند، سرپرستی که فدراسیون فوتبال به رسمیت نمی‌شناسد!
کد خبر: 376659
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۱ ۰۸:۲۵:۵۸

اعتمادآنلاین| هشت دی ماه سال جاری بود که مهدی تاج بعد از چند روز بستری شدن در بیمارستان به علت بیماری قلبی، به توصیه پزشکان از ریاست فدراسیون فوتبال کناره‌گیری کرد تا بعد از سه سال و نیم مدیریت بر این فدراسیون، صندلی ریاست را ترک کند.

خبر کناره‌گیری مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال با ابهامات مختلفی همراه بود و هیچ گاه خبر استعفای او بر روی خروجی سایت رسمی فدراسیون منتشر نشد موضوعی که به ابهامات و گمانه‌زنی‌هایی پیرامون این موضوع دامن زد.

اکنون یک هفته بعد از این اتفاق، در حالی جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شده که در خبر منتشر شده بر روی سایت فدراسیون، حیدر بهاروند هم‌چنان به عنوان نایب رئیس معرفی شده و در ادامه محمود اسلامیان، عضو هیات رئیسه او را نه به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال بلکه به عنوان نایب رئیس معرفی کرده است. اسلامیان گفته که امور فدراسیون به بهاروند تفویض شده است!

هرچند ظاهرا بهاروند در جایگاه ریاست فدراسیون جلوس دارد و به عنوان سرپرست عمل می‌کند اما اینکه رسما در مکاتبات فدراسیون فوتبال و اخبار رسمی این فدراسیون از او به عنوان سرپرست یاد نمی‌کنند نکته‌ای است جالب و قابل توجه.

به نظر می‌رسد علی‌رغم معرفی حیدر بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال، هیات رئیسه به برنامه‌ایی دیگر می‌اندیشد که از اعلام سرپرستی بهارووند پرهیز می‌کنند. سوال این است که آیا استعفای مهدی تاج به فیفا اعلام شده است؟ آیا فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به تغییرات مدیریتی در فوتبال ایران اطلاع و آگاهی دارند؟

برخورد غیر شفاف مقامات فدراسیون فوتبال با سرپرستی بهاروند حکایت از ماجرایی دارد که اگر بدرستی شفاف‌سازی نشود می‌تواند در ادامه موجب مشکلات حقوقی برای این فدراسیون شود.

انتظار می‌رسد هیات رئیسه و مسوولان فدراسیون فوتبال به گونه‌ای عمل کنند که این موضوعات بر مشکلات این روزهای فوتبال و کشور نیفزاید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها