چرا همه باید از کانال یک ایجنت به جمع آبی‌ها ملحق شوند؟

حمله هواداران به قوی‌ترین آدم استقلال!

قدرت‌گیری یک ایجنت در استقلال، صدای هواداران این باشگاه را هم درآورد.

حمله هواداران به قوی‌ترین آدم استقلال!
کد خبر: 376706
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۱ ۰۹:۵۳:۱۱

اعتمادآنلاین| روز گذشته تصویری در فضای مجازی دست به دست شد و عنوان آن این بود: «طرف مدیربرنامه اکثر بازیکنان استقلال است. اراده کند می‌تواند تیم را از هم بپاشد. الان هم برنی ایبینی با واسطه او به استقلال می‌آید...»

این بحث البته در استقلال تکراری است و اوج آن تابستان امسال بود. وقتی علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال با این ایجنت معروف در افتاد و تأکید داشت: «چرا باید هر بازیکنی به استقلال می‌آید از کانال او باشد؟» نگرانی خطیر این بود: «الان از سرمربی قدرتمندتر است. هر زمان بخواهد می‌تواند وضعیت استقلال را مختل کند.»

این ایجنت فوتبالی در حال حاضر با بازیکنانی، چون وریا غفوری، علی کریمی، سیدحسین حسینی، مرتضی تبریزی و... قرارداد دارد. تازه این بازیکنان شاخص استقلال هستند. او با تعداد دیگری از بازیکنان این تیم هم قرارداد دارد. استقلال در تابستان قبل تلاش کرد قدرت او را خنثی کند. مثلاً علی خطیر به یکی از بازیکنان نامی استقلال گفت: «شما برادرت را به‌عنوان مدیربرنامه‌ات انتخاب کن و آن 10 درصد سودی که قرار است باشگاه بدهد، شما به برادرت بده تا زندگی او هم تغییر کند.» منتها این تلاش معاون استقلال به دلیل روشی که این ایجنت دارد، به نتیجه نرسید. حربه او این است که از بازیکنان یک ریال هم پول نمی‌گیرد و تأکید دارد پولش را از باشگاه می‌گیرد؛ یعنی اضافه بر سازمان. مثلاً اگر قرار است بازیکن 700 میلیون بگیرد، باشگاه 770 میلیون هزینه می‌کند، چون 70 میلیون هم باید به ایجنت بدهد. این ایجنت معروف توانسته با چنین حربه‌ای خیلی از بازیکنان فوتبال را تحت سیطره خود در بیاورد. حالا برای استقلالی‌ها که بازیکنان بیشتری از او گرفته‌اند، این یک خطر به حساب می‌آید و یا حداقل آن را یک خطر می‌دانند، چون می‌گویند هر زمان بخواهد می‌تواند تیم را به‌هم بریزد یا اوضاع را کنترل کند.

دیروز هواداران استقلال هم در فضای مجازی نسبت به این مسئله اعتراض داشتند، چون شنیده بودند بازیکن خارجی جدید هم از کانال او خواهد آمد. سؤال آن‌ها این بود که چرا باشگاه فقط از طریق این ایجنت بازیکن می‌گیرد؟ درباره فعالیت‌های او شایعه زیاد است. مثلاً اینکه می‌گویند فلان بازیکن را به شرطی می‌آورد که فلان بازیکنش هم در استقلال بماند و یا اینکه اگر فلان بازیکن را می‌خواهند باید بازیکن دیگری را هم از او بگیرند.

فرهاد مجیدی که گفته بود از دلال‌ها بازیکن نمی‌گیرم، انگار ناچار است در قبال این مدیربرنامه- فعلاً- کوتاه بیاید چراکه او چند بازیکن تأثیرگذار در استقلال دارد و شاید سرمربی استقلال فکر می‌کند الان فرصت مناسبی برای مقابله با نفوذ این شخص نیست.

منبع: خبر ورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها