معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده:

نمایندگان مجلس یازدهم به لوایح حوزه زنان و خانواده توجه ویژه‌ای داشته باشند

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ابراز امیدواری کرد که نمایندگان دوره جدید مجلس توجه ویژه‌ای به لوایح حوزه زنان و خانواده داشته باشند و همچنین احزاب در انتخابات مجلس یازدهم رویه دولت را اتخاذ کنند و 30 درصد از کاندیداها را از میان زنان انتخاب کنند و زنان توانمند را نادیده نگیرند.          

نمایندگان مجلس یازدهم به لوایح حوزه زنان و خانواده توجه ویژه‌ای داشته باشند
کد خبر: 376732
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۱ ۱۰:۳۳:۰۶

اعتمادآنلاین| معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده،‌ با بیان اینکه در حال حاضر حدود 10 لایحه در مراحل مختلف در دولت و معاونت در حال پیگیری است، گفت: امیدواریم که نمایندگان دوره جدید مجلس توجه ویژه‌ای به لوایح حوزه زنان و خانواده داشته باشند و همچنین انتظار استمرار سیاست‌های مرتبط با حمایت از زنان و خانواده را داریم.

وی ابراز امیدواری کرد تا در انتخابات مجلس دوره یازدهم شاهد مشارکت بالای مردم باشیم تا مجلس در دوره جدید متشکل از سلایق مختلف باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: امیدواریم در این شرایط مجلسی شکل بگیرد و شورای نگهبان کمک کنند تا سلایق متنوع جامعه ایران را نمایندگی کند و این انتخابات هرچه بیشتر وحدت و انسجام ملی ما را در این شرایط خطیر تضمین کند. همان قدر که حضور یکپارچه مردم در مراسم سردار سلیمانی، اقتدار و وحدت ملی و بازدارندگی در مقابل تهدیدات خارجی داشت، حضور یکپارچه مردم در تعیین سرنوشت خود به ویژه در انتخابات مجلس بسیار تعیین‌کننده است، به ویژه مجلسی که قرار است چهار سال سرنوشت خود را در اختیار آن قرار دهیم.

ابتکار ادامه داد: در گام دوم نیز باید انتخابات آزادانه برگزار شود و کاندیداها در حداکثر وسعت دید تایید صلاحیت شوند و سلایق مختلف حضور داشته باشند و از این منظر که مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهیم، آسیب وارد نکنیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به موضوع افزایش مشارکت زنان اظهار کرد: امید است احزاب در این زمینه رویه دولت را اتخاذ کنند و 30 درصد از کاندیداها را از میان زنان انتخاب کنند و زنان توانمند را نادیده نگیرند و مجلسی که شکل می‌گیرد بتواند به لوایح و حقوق زنان و اصلاح برخی قوانین موجود توجه کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها