کد خبر: 377003
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۳:۱۶:۰۲
| |

احتمالا سفیر انگلیس تا ساعاتی دیگر به وزارت خارجه احضار می‌شود

احتمالا «راب مک ایر» سفیر انگلیس در تهران به خاطر حضور در تجمع غیرقانونی مقابل دانشگاه امیرکبیر تا ساعاتی دیگر به وزارت امور خارجه احضار می‌شود.

احتمالا سفیر انگلیس تا ساعاتی دیگر به وزارت خارجه احضار می‌شود
کد خبر: 377003
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۳:۱۶:۰۲

اعتمادآنلاین| شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا «راب مک ایر» سفیر انگلیس در تهران تا ساعاتی دیگر به وزارت امور خارجه ایران احضار شود.

مک ایر شب گذشته (شنبه) در تجمع غیرقانونی مقابل دانشگاه امیرکبیر به عنوان تبعه مجهول‌الهویه خارجی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و بعد از مشخص شدن هویتش آزاد شد.

برخی از حاضران در صحنه عنوان کردند که وی در حال تهیه عکس و فیلم از اتفاقات و حوادث تجمع شب گذشته و گفت‌وگو با تجمع‌کنندگان بوده است.

این در حالی است که او در توئیتی مدعی شد که در تجمع غیرقانونی حضور نداشته و افزود: «می‌توانم تایید کنم من در هیچ اعتراضی شرکت نکردم. به رویدادی رفتم که گفته شده بود تجمعی به یاد قربانیان تراژدی پرواز 752 بود. طبیعی بود که بروم تا به قربانیان، که برخی از آنها بریتانیایی بودند، ادای احترام کنم. 5 دقیقه بعد از اینکه شعارها شروع شد محل را ترک کردم.»

او در ادامه افزود: «من نیم ساعت بعد از ترک محل دستگیر شدم. بازداشت دیپلماتها در همه کشورها غیرقانونی است..بیانیه وزارت خارجه(انگلیس) را بخوانید.»

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها