کد خبر: 377023
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

حمیدرضا ترقی، عضو حزب مؤتلفه اسلامی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

دشمن سعی می‌کند از طریق فضای مجازی آثار پربرکت شهادت شهید سلیمانی را در کشور از بین ببرد/ هرچه زودتر با متخلفان برخورد شود، مساله زودتر در افکار عمومی حل می‌شود/ آبشخور طرح استعفا در جریان هدف‌ قرار گرفتن هواپیمای اوکراین با درخواست استعفای روحانی یکی است

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اینها در واقع دقیقاً بازی کردن در پازلی است که آمریکایی‌ها برای بی‌ثبات‌سازی و به هم زدن اوضاع و به پا کردن آشوب قبل از انتخابات ایجاد کرده‌اند. اینها جزو سناریوهایی است که آنها دنبال می‌کنند و ما نباید در این سناریوها بازی کنیم.

دشمن سعی می‌کند از طریق فضای مجازی آثار پربرکت شهادت شهید سلیمانی را در کشور از بین ببرد/ هرچه زودتر با متخلفان برخورد شود، مساله زودتر در افکار عمومی حل می‌شود/ آبشخور طرح استعفا در جریان هدف‌ قرار گرفتن هواپیمای اوکراین با درخواست استعفای روحانی یکی است
کد خبر: 377023
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا ترقی، عضو حزب مؤتلفه اسلامی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره به راه افتادن موج بی‌اعتمادی بعد از پنهان‌کاری در انتشار خبر هدف قرار گرفتن هواپیمای 737 اوکراین گفت: این موج بی‌اعتمادی نیست بلکه موجی است که باز دشمن بر آن سوار شده و سعی می‌کند از طریق فضای مجازی به‌ ویژه سایت‌های منافقین مطالب دروغ و تبلیغاتی را علیه نظام مطرح کند تا بتوانند آثار پربرکت شهادت شهید سلیمانی را در کشور از بین ببرند یا کمرنگ کنند و فضا را به سمت 25 آبان ببرند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: طبیعتاً هرچه زودتر کار تحقیق و بررسی نسبت به علل و عوامل این حادثه و برخورد با متخلفان و قصورکنندگان صورت گیرد، این مساله زودتر در افکار عمومی حل می‌شود.

او درباره عملکرد مسئولان در این خصوص تاکید کرد: باید به محض اینکه کار شناسایی جنازه‌ها انجام شد، مراسم مناسب و در شأن این افراد شهیدشده برگزار شود و با تجلیلی که از آنها می‌شود آلام خانواده‌هایی که این افراد را از دست داده‌اند قدری تسکین داده شود.

ترقی افزود: همچنین نسبت به بقیه مسئولیت‌هایی که دولت در این زمینه دارد زودتر باید تصمیم خود را به لحاظ وظایفی که نسبت به این شهدا دارند اعلام کنند تا قدری آرامش در جامعه حاکم شود.

باید دید درخواست استعفا از کجا آب می‌خورد

عضو حزب مؤتلفه اسلامی درباره طرح استعفای مسئولان در میان افکار عمومی گفت: طرح استعفا در جریان این موضوع مانند همان طرح استعفایی است که درباره آقای روحانی مطرح می‌شود همه از یک آبشخور است.

او در همین راستا توضیح داد: یعنی چه آنهایی که به دنبال استعفای آقای روحانی هستند و چه آنهایی که استعفای فرماندهان سپاه را پیگیری می‌کنند، همه یک خط را دنبال می‌کنند منتها باید دقت کرد که این مسائل از کجا آب می‌خورد.

باید با مسببان برخورد شود

ترقی ادامه داد: دشمن سردار سلیمانی را شهید می‌کند و سردار حاجی‌زاده را هم می‌خواسته‌اند در سوریه شهید کنند و نتوانستند، بنابراین حالا می‌خواهند به این شکل انتقام خود را از این سرداران بگیرند. پس مردم نباید در پازل دشمن بازی کنند. طرح این نوع مسائل کاملاً به نفع دشمن و در پازل دشمن بازی کردن است. با کسی که مسبب این حادثه بوده و قصور کرده طبیعتاً باید برخورد شود.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ سوال اعتمادآنلاین مبنی بر اینکه «یعنی اگر مردم انتظار داشته باشند سرداران سپاهی که در این موضوع دخیل بوده‌اند و مسئولیت داشته‌اند یا حتی رئیس‌‌جمهوری در قبال این موضوع پاسخگو باشند یا حتی استعفا دهند به نظر شما غیرمنطقی است» گفت: بله، اینها در واقع دقیقاً بازی کردن در پازلی است که آمریکایی‌ها برای بی‌ثبات‌سازی و به هم زدن اوضاع و به پا کردن آشوب قبل از انتخابات ایجاد کرده‌اند. اینها جزو سناریوهایی است که آنها دنبال می‌کنند و ما نباید در این سناریوها بازی کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها