دیدار وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون جهانی شمشیر بازی

سلطانی‌فر و صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی شمشیربازی دیدار کردند.

دیدار وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون جهانی شمشیر بازی
کد خبر: 377037
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۵:۴۲:۳۱

اعتمادآنلاین| در این نشست دکتر سلطانی فر ضمن اشاره به رشد و توسعه این رشته در جهان از حمایتهای رئیس فدراسیون جهانی شمشیر بازی از فدراسیون شمشیر بازی کشورمان تشکر کرده و خواهان حمایتهای بیشتر فدراسیون جهانی از شمشیر بازی ایران شد.

در ادامه صالحی امیری ضمن اشاره به میزبانی رقابتهای بین المللی شمشیر بازی در ایران تصریح کرد: شمشیر بازی طی سالهای گذشته رشد و توسعه خوبی در داخل ایران داشته و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت خوبی از این رشته المپیکی دارند و بدون تردید حمایتهای فدراسیون جهانی می‌تواند مسئولان فدراسیون کشورمان را در ادامه مسیری که در پیش گرفته‌اند دلگرم‌تر کند.

در ادامه عثمانف رئیس فدراسیون جهانی شمشیر بازی ضمن اشاره به همکاری و حمایتهای همه جانبه از فدراسیون شمشیر بازی ایران ابراز داشت: من خودم یکی از علاقمندان شمشیر بازی ایران بخصوص در بخش سابر هستم. رشد و توسعه این رشته در ایران مثال زدنی است و در عرصه بین المللی نیز رشد بسیار خوبی داشته و جایگاه خوبی برای خود بدست آورده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم بسیار خوبی دارید و خودم از علاقمندان به شمشیر بازی ایران هستم؛ کسب مدال قهرمانی جهان برای اولین بار نشان از پیشرفت و توسعه این رشته در کشورتان دارد که امیدوارم به کسب مدال در المپیک بیانجامد.

رئیس فدراسیون جهانی شمشیربازی از حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ایران تشکر کرد و گفت: مطمئن باشید فدراسیون جهانی نیز حمایتهای لازم را از شمشیر بازی ایران در عرصه بین المللی خواهد داشت بخصوص که در سالهای اخیر سرمایه گذاری خوبی در این زمینه انجام شده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها