ناهید خداکرمی، عضو شورای شهر، از احتمال استعفایش به «اعتمادآنلاین» خبر داد:

هنوز استعفایی نداده‌ام/ نقشی در اتفاقات اخیر نداشتیم، اما شرمسار مردمیم/ بار مسئولیت رأی مردم روی شانه‌های ماست، باید بهترین تصمیم را بگیریم

صبح امروز خبری مبنی بر احتمال استعفای بهاره آروین، عضو شورای شهر تهران، منتشر شد. حالا ناهید خداکرمی، دیگر عضو این شورا، هم اعلام کرده که به فکر استعفاست.

هنوز استعفایی نداده‌ام/ نقشی در اتفاقات اخیر نداشتیم، اما شرمسار مردمیم/ بار مسئولیت رأی مردم روی شانه‌های ماست، باید بهترین تصمیم را بگیریم
کد خبر: 377044
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۶:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ بهاره آروین، عضو شورای شهر تهران، امروز صبح با انتشار متنی در کانال تلگرامی خود از احتمال استعفایش نوشت.

در بخشی از پیام آروین آمده است: «مردم شریف تهران، 2 سال قبل که با رأی شما به شورای شهر تهران راه پیدا کردم، آرزو‌های بزرگی داشتم که بتوانم برای زندگی بهتر شما تلاش کنم. اما هر روز که می‌گذرد، ناامیدتر می‌شوم از اینکه بتوان در ساختار موجود قدمی برای کاهش رنج شهروندان برداشت. بر این باور بودم و هستم که شفاف بودن و شفاف عمل کردن، یکی از اصلی‌ترین راه‌های کاهش فساد است. به سهم خودم شرمنده شما هستم که می‌بینم نمی‌توانم برای بهبود روز و حال جمعی‌مان کاری از پیش ببرم. هنوز نمی‌دانم که استعفای شخصی، آیا می‌تواند به نتیجه‌ای منجر شود یا لااقل به معنای اقدام مسئولانه از موضع منتخب مردم تلقی شود یا خیر. هنوز باید فکر کنم، ولی اگر به چنین نتیجه‌ای رسیدم، پیشاپیش عذرخواه مردم این شهر غم‌زده خواهم بود.»

حالا ناهید خداکرمی، دیگر عضو شورای شهر تهران که همچون آروین از لیست اصلاح‌طلبان وارد شورا شد، نیز چنین تصمیمی گرفته است.

خداکرمی با اشاره به این موضوع به اعتمادآنلاین گفت: هنوز استعفایی نداده‌ام و در حال فکر کردن به این موضوع هستم. در این مدت خیلی فکر کردم و امروز هر کاری کردم نتوانستم به جلسه شورای شهر بروم. با اینکه شورای شهر هیچ نقشی در این مسائل ندارد و وظیفه‌اش صرفاً سیاست‌گذاری در حوزه شهری است، اما حس شرمی داشتم که نمی‌توانستم با آن حس راهی شورا شوم.

این عضو شورای شهر درباره تصمیمش عنوان کرد: هم من و هم بهاره آروین این موضوع را مطرح کرده‌ایم و روی آن فکر می‌کنیم. با برخی مشورت می‌کنیم و در صدد هستیم تا بهترین تصمیم را بگیریم. به هر حال، سنگینی بار مسئولیت رأی مردم هم بر گردن ماست و بر همین اساس، باید بهترین تصمیم را بگیریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها