کد خبر: 377055
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۰۸:۳۵:۱۱
| |

ابراهیم قاسم‌پور:

تیم امید برابر کره جنوبی سردرگم بود

سرمربی پیشین تیم امید معتقد است تیم ایران مقابل کره‌جنوبی سردرگم بود و نتوانست بازی خوبی ارائه دهد.

تیم امید برابر کره جنوبی سردرگم بود
کد خبر: 377055
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۰۸:۳۵:۱۱

اعتمادآنلاین| ابراهیم قاسم‌پور درباره عملکرد تیم ملی امید مقابل کره‌جنوبی که با شکست دو بر یک ایران همراه بود، گفت: فکر می‌کنم تیم ملی امید به طور کلی بازی خوبی ارائه نکرد. البته هر مربی سلیقه خاص خود را دارد و بر اساس تفکراتش بازی می‌کند. نگه داشتن نورافکن به عنوان دفاع وسط درست نیست. فکر می‌کنم او در بازی نخست مقابل ازبکستان و روی گل حریف هم مشکل داشت و دفاع را خالی گذاشت.

او درباره خصوصیات نورافکن یادآور شد: او یک بازیکن جنگنده و شوت زن است و می‌تواند ار جناحین سانتر کند و سال‌ها دفاع چپ و هافبک وسط بوده و برای دفاع وسط خوب نیست. اگر او را در پست اصلی خودش بازی بدهیم، تبدیل به نقطه قوت تیم می‌شود.

سرمربی پیشین تیم ملی امید خاطرنشان کرد: تیم ملی امید نتوانست در خط حمله و دفاع خوب بازی کند. بعد از گل اول مقابل کره‌جنوبی باید پرتعداد حمله می‌کردیم اما دفاع چپ و راست ما نتوانستند در خط حمله شرکت کنند و ارسال‌های خطرناکی داشته باشند و در وسط زمین توپ و میدان را به حریف دادیم. تقریبا در طول بازی سردرگم بودیم.

قاسم‌پور با بیان این که انتظار داشت تیم ملی بعد از خوردن گل دوم از کره‌جنوبی حریف را تخت فشار قرار دهد افزود: ما بازی را باخته بودیم اما باز هم در یک سوم دفاعی خودمان با هفت، هشت نفر دفاع می‌کردیم. چیزی از این تیم ندیدم که بتوانیم براساس آن به گل برسیم. خط حمله ما بد نبود. در حالی که هافبک‌ها خوب مهاجمان را تغذیه نکردند، مهاجمان ما هم تلاشی برای خلق موقعیت نداشتند و خیلی با فاصله بازی می‌کردند.

سرمربی پیشین تیم ملی تغییر متعدد مربیان را یکی از عوامل ضعف این تیم دانست و گفت: وقتی چندین مربی انتخاب می‌شود، بازیکنان سردرگم می‌شوند. سه تفکر مختلف برای این بازیکنان ایجاد شده است و نمی‌دانند مربی از آن‌ها چه می‌خواهد. متاسفانه فدراسیون فوتبال برای تیم ملی امید چیزی نکاشته که الان درو کند. بازیکنان ما خوب بودند اما از آن‌ها خوب بازی گرفته نشد.

وی ادامه داد: اگر فدراسیون فوتبال که خودش هم وضعیت مشخص ندارد، مربی تیم ملی امید را تا چهار سال آینده مشخص کند، می‌توانیم بهتر نتیجه بگیریم و مربی برنامه‌های خود را می‌داند. البته این صحبت‌ها سال‌ها گفته شده است اما به جایی نرسیدیم. این مسائل تاثیرگذار است. متاسفانه کسی اهمیت نمی‌دهد. الان چه کسی جوابگوی نتایج این تیم خواهد بود؟

قاسم پور تاکید کرد: مطمئنا هیچ اتفاق خاصی هم نمی‌افتد. همه پشت تیم ملی بزرگسالان پنهان می‌شوند. البته این تیم هم وضعیت مناسبی ندارد. اگر از انتخاب مربی خارجی منصرف شدید، هر چه زودتر مربی داخلی را انتخاب کنید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها