حاشیه پیش آمده در سنگین وزن، بین طرفداران دو کشتی‌گیر رخ داد

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: حاشیه بیرون از تشک بود و ربطی به امین طاهری و پرویز هادی نداشت، مسئله‌ای بین طرفداران این 2 کشتی‌گیر به وجود آمده بود.

حاشیه پیش آمده در سنگین وزن، بین طرفداران دو کشتی‌گیر رخ داد
کد خبر: 377060
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۰۸:۳۹:۵۷

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا رضایی در مورد کمیت و کیفیت جام بین المللی تختی اظهار داشت: مسابقات خوبی بود، البته بیشتر رقابت بین کشتی گیران داخلی بود و جوان‌ها کشتی های خوبی گرفتند و درخشیدند.

وی افزود: نفراتی مثل سرلک، شهبازی، گلیج، امین طاهری و... کشتی‌های خوبی گرفتند و اینجا فرصتی بود که دوباره خودشان را نشان دهند.

دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن با اشاره به کشتی‌های امین طاهری مقابل پرویز هادی در فینال سنگین وزن جام تختی، تصریح کرد: امین کشتی را از حریفش پیش بود، اما پرویز هادی از او باتجربه‌تر بود و توانست از اشتباه حریفش نتیجه بگیرد. به هرحال طبیعی هم هست، تجربه پرویز هادی خیلی بیشتر از امین طاهری است. امین بی تجربگی کرد، میدان مبارزه همین است، اشتباه کنی، شکست خواهی خورد.

رضایی در مورد حاشیه‌هایی که بعد از این مبارزه پیش آمد، گفت: حاشیه بیرون از تشک بود و ربطی به امین طاهری و پرویز هادی نداشت. مسئله‌ای بین طرفداران این دو کشتی گیر به وجود آمده بود، یک بحث کوچکی بود که زود هم تمام شد. موضوع خاصی نبود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها