کد خبر: 377108
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۰۹:۳۶:۳۸
| |

ملی پوش قایقرانی:

هدفمان فقط کسب سهمیه المپیک است

ملی‌پوش قایقرانی ایران با ابراز رضایت از اردوی تیم ملی در جزیره قشم گفت: تمام فکر و ذکر و هدفمان موفقیت و کسب سهمیه در رقابت‌های انتخابی المپیک است.

هدفمان فقط کسب سهمیه المپیک است
کد خبر: 377108
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۰۹:۳۶:۳۸

اعتمادآنلاین| ‌ پیمان قویدل روز دوشنبه درباره شرایط ملی‌پوشان در اردوی قشم اظهار کرد: برای ادامه تمرینات نیاز بود که در شرایط آب و هوای گرمسیری تمریناتمان را ادامه دهیم که با هماهنگی‌های انجام شده به قشم آمدیم. در اینجا شرایط تمرینات خیلی خوب است. مسوولان جزیره قشم و منطقه آزاد شرایط مناسبی مهیا کرده‌اند.

وی افزود: از نظر امکانات تمرینی هم اینجا ایده‌آل است. مکان خوبی برای تمرین در آب داریم و شرایط آب و هوایی هم ایده‌آل است و می‌توانیم به خوبی تمرین کنیم. سالن بدنسازی مناسبی داریم. در مجموع شرایط تمرینی خوبی در اینجا داریم و اندک اندک وارد فاز رکوردگیری خواهیم شد.

ملی‌پوش کایاک ایران با اشاره به شرایط حریفان آسیایی بیان کرد: حریفان آسیایی مدت‌ها است که در اروپا اردو زده‌اند و کاملا با برنامه‌ریزی در انتخابی المپیک شرکت خواهند کرد. در کل کشورهای آسیایی سرمایه‌گذاری خوبی در قایقرانی انجام داده‌اند و با قدرت در مسابقات شرکت خواهند کرد برای همین باید بیشتر از همیشه تمرین کنیم.

قویدل ادامه داد: با آمدن «اقلیمی» تیم نظم گرفت و انگیزه ورزشکاران هم بالا رفت. برنامه تمرینی خوبی هم داریم. البته دیر آمد و شاید زمان کافی برای آماده‌سازی نداشت اما معتقدم که تیم را تا انتخابی المپیک جمع می‌کند و امیدوارم که بتوانیم آنجا نتیجه مناسبی کسب کنیم.

وی درباره کسب سهمیه المپیک هم گفت: کار بسیار سختی داریم و همه این را می‌دانند. قزاقستان، ‌ازبکستان، چین و کره‌جنوبی واقعا قدرتمند هستند. در آبهای آرام تنها قهرمان آسیا سهمیه المپیک می‌گیرند و این دشواری کارمان را دوچندان کرده‌ است. تمرکز ما بر روی رشته‌های المپیکی است و تلاشمان این است که بتوانیم در این مواد به خوبی کار کنیم و نتیجه بگیریم. هدف اول ما کسب سهمیه است چون این آخرین فرصت ما است.

ملی‌پوش کایاک ایران درباره وضعیت خودش نیز بیان کرد: تمرین‌های خوبی دارم و از نظر بدنی آماده هستم. با «احمدرضا طالبیان» در قایق 2 نفره نشسته‌ام و تمرینات مناسبی هم داشتیم و تقریبا هماهنگ شده‌ایم. البته هنوز به زمان نیاز داریم تا بهتر شویم. در این مدت تمام توانمان را می‌گذاریم تا در رقابت‌های انتخابی المپیک با قدرت شرکت کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.

قویدل در پاسخ به این سوال که آیا ملی‌پوشان در مواد غیرالمپیکی هم پارو خواهند زد یا نه؟ تاکید کرد: تمام دغدغه ما کسب سهمیه المپیک است و برای مواد المپیکی آماده می‌شویم. امیدوارم که به این هدف برسیم. در کنار آن و با نظر کادر فنی برای مواد دیگر هم برنامه‌ریزی می‌کنیم تا بتوانیم مدال‌های خوبی کسب کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها