کد خبر: 377183
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۱۲:۳۰:۲۰
| |

صیادمنش:

بازیکنان کره و ازبکستان مدت‌ها در کنار هم بودند

مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان اعتقاد دارد استحقاق شاگردان حمید استیلی در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا تا به اینجای کار بیش از آن چیزی بوده است که کسب کرده‌اند.

بازیکنان کره و ازبکستان مدت‌ها در کنار هم بودند
کد خبر: 377183
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۱۲:۳۰:۲۰

اعتمادآنلاین| ‌ اللهیار صیادمنش با بیان این مطلب اظهار داشت: به نظرم ما در هر دو بازى خصوصاً در نیمه دوم بهتر از حریفان بودیم و چندین موقعیت براى گلزنى داشتیم. با این وجود ناهماهنگى در تیم ما طبیعى است. حریفان ما مدت‌ها کنار هم در اردو بودند، اما خود من چند روز کنار بچه‌ها بودم؟ سایر نفرات هم فقط یک هفته در قطر کنار هم تمرین کردند. طبیعى است که در این مدت کوتاه با هم هماهنگى لازم را نداریم. کادر فنى در این فرصت کوتاه چه کارى باید انجام بدهد؟

مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان اضافه کرد: اطلاعاتى که در مورد حریفان داشتیم کاملاً درست بود و با بهترین آنالیز وارد زمین شدیم، اما اجراى برنامه‌هاى موردنظر برابر آماده‌ترین و هماهنگ‌ترین تیم‌ها سخت است. مطمئن باشید کره بهترین تیم این رقابت‌هاست با این وجود نیمه دوم آنها از ترس تیم ما دفاع مى‌کردند و کاملاً برتر از حریف بودیم.

صیادمنش در پایان تصریح کرد: براى بازى سوم انگیزه داریم و مى‌دانیم هنوز چیزى تمام نشده است. مطمئن باشید با تمام وجود براى جبران این نتیجه مى‌جنگیم. حق ما در این دو بازى حداقل چهار امتیاز بود، چون شایسته برتری مقابل ازبکستان و تساوى در دیدار برابر کره بودیم، اما با بدشانسى فرصت‌ها از دست رفت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها