نشریه نیویورک‌تایمز:

نخستین رمان «کایلی رید» در فهرست هفتگی پرفروش‌های داستانی قرار گرفت

فهرست هفتگی پرفروش‌های داستانی نشریه نیویورک‌تایمز درحالی منتشر شد که نام نخستین رمان «کایلی رید» - نویسنده آمریکایی -  نیز در بین پنج اثر پرفروش‌دیده می‌شود.

نخستین رمان «کایلی رید» در فهرست هفتگی پرفروش‌های داستانی قرار گرفت
کد خبر: 377190
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۱۲:۴۹:۲۸

اعتمادآنلاین| رمان‌ «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند»‌ نوشته «‌دلیا اوئنز» این هفته نیز در صدر فهرست قرار گرفته است. این هفتادمین هفته حضور این اثر در فهرست نیویورک‌تایمز محسوب می‌شود.

«محافظان» نوشته «جان گریشام» نیز که هفته گذشته در رتبه دوم قرار داشت بار دیگر در همین جایگاه به چشم می‌خورد. «گریشام» داستان درگیر شدن وکیلی به نام‌ «کالن پست» با چندین قاتل بی‌رحم را روایت می‌کند.

اما در رتبه دوم این فهرست اثر یک نویسنده کتاب اولی به چشم می‌خورد. «چه سن جالبی» نوشته «کایلی رید» نویسنده آمریکایی موفق شد جایگاه سوم فهرست هفتگی پرفروش‌های داستانی نیویورک‌تایمز را که هفته گذشته به رمان «موسسه»‌نوشته «استفن کینگ» تعلق داشت،‌به خود اختصاص دهد.

رتبه چهارم این فهرست نیز به رمان «‌بیمار ساکت‌» نوشته «آلکس میشائیلایدز» اختصاص یافت. در این رمان داستان «تئو فابر» را می‌خوانید که رمز و راز نقاش مشهوری را دنبال می‌کند که پس از شلیک کردن به همسرش دیگر صحبت نمی‌کند. این سی‌امین هفته حضور این رمان در این فهرست محسوب می‌شود.

«‌خانه هلندی» نوشته «آن پچت» نویسنده آمریکایی نیز پس از مدت‌ها به جمع پنج اثر پرفروش این نشریه بازگشت. «پچت»‌ در «خانه هلندی» داستان خواهر و برادری را روایت می‌کند که روابط بین‌شان پس از ثروتمند ‌شدن خانوده تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

«آن پچت» که اکنون 55 سال دارد جوایز ادبی متعددی از جمله «فاکنر»‌ و «ادبیات داستانی زنان» را برای نگارش رمان «‌بل کانتو»‌ در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها