بارش برف برخی مدارس کردستان را تعطیل کرد

به دلیل برودت هوا و لغزنده بودن معابر، برخی از مدارس شهرستانهای مریوان، بیجار ،دیواندره و سروآباد امروز 24 دی ماه 98 تعطیل شد.

بارش برف برخی مدارس کردستان را تعطیل کرد
کد خبر: 377297
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ۰۸:۵۶:۱۰

اعتمادآنلاین| روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش مریوان گفت: به دلیل برودت هوا و لغزنده بودن معابر شیفت_صبح مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول سطح شهرهای مریوان ، کانی دینار و برده رشه امروز سه شنبه 24 دی ماه 98 تعطیل می باشد.

همچنین نوبت صبح و بعدازظهر مراکز پیش دبستانی و کلیه مدارس_روستایی (ابتدایی،متوسطه اول و متوسطه دوم) شهرستان مریوان هم امروز سه شنبه 24 دی ماه 98 تعطیل است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان همچنین گفت : با توجه به بارش برف ،لغزندگی معابر و برودت هوا ، ضمن هماهنگی صورت گرفته با فرمانداری شهرستان امروزسه شنبه 98/10/24 مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی و متوسطه اول سطح شهر و کلیه مدارس مقاطع روستایی شهرستان بیجار در شیفت صبح تعطیل می باشد.

منتشلو اظهار داشت: مراکز پیش دبستانی و ابتدایی و مدارس متوسطه اول سطح شهر و روستا در نوبت صبح تعطیل و امتحانات مدارس دوره متوسطه دوم و هنرستان ها با دو ساعت تاخیر راس ساعت 10 شروع می شود.

او با اشاره به اینکه کلیه مراکز پیش دبستانی،دبستانی و متوسطه اول سطح شهر و روستا در نوبت صبح درمنطقه کرانی نیز تعطیل است گفت: کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا در نوبت صبح شهرستان سروآباد نیز تعطیل شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد:کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی سطح شهروروستا نوبت صبح سنندج نیز تعطیل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها