کد خبر: 377330
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ۰۹:۳۶:۳۶
| |

سعید نمکی، وزیر بهداشت مطرح کرد:

ضرورت تسریع در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های حوزه بهداشتی و درمانی

در دیدار وزیر بهداشت و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت تسریع در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های مختلف حوزه بهداشتی و درمانی تاکید شد.

ضرورت تسریع در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های حوزه بهداشتی و درمانی
کد خبر: 377330
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ۰۹:۳۶:۳۶

اعتمادآنلاین| در این دیدار که عصر دیروز با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت، همتی، معاون حقوقی و امور مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دفتر وزیر بهداشت برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و چالش‌های بهداشتی و درمانی حوزه‌های انتخابی نمایندگان مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در این دیدار، وکلای ملت مواردی همچون تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا، تامین اعتبارات لازم برای طرح‌های زیرساختی و زیربنایی بهداشت و درمان، تامین نیروی متخصص در مناطق کم برخوردار و افزایش ظرفیت‌های کمی و کیفی بخش درمان شهرستان‌ها و مناطق محروم را ذکر کردند.

همچنین در این ملاقات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با برشمردن فعالیت‌ها و خدمات مناسب وزارت بهداشت، تمهیدات بی‌نظیر این وزارتخانه در مقابله با تروریسم اقتصادی و تحریم گسترده کشور، عملکرد شایسته و جهادی وزیر بهداشت و مجموعه تابعه را مورد تقدیر قرار دادند و بر تداوم این حرکت را خواستار شدند.

در ادامه سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشریح پاره‌ای از دستاوردهای وزارت بهداشت در دوران تحریم، بر عزم این وزارتخانه برای شکستن سد تحریم و تهدید تاکید کرد.

وی با اشاره به تامین دارو در شرایط تحریم و نداشتن مشکلات ملموس در این حوزه، آن را ناشی از خودباوری جوانان و نخبگان جامعه، همدلی مردم و عنایات خاص الهی توصیف کرد.

همچنین در این دیدار، وزیر بهداشت با بررسی چالش‌ها و درخواست‌های وکلای ملت، بر عزم وزارت بهداشت برای تسریع در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های حوزه بهداشتی و درمانی به ویژه در مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

نمکی ضمن بررسی کامل مسائل مطروحه نمایندگان، معاونت‌های مرتبط را موظف به اجرای سریع موارد در خواستی و ارائه گزارش آن در اسرع وقت کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها