کد خبر: 377398
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ۱۰:۵۵:۱۰
| |

مجید سعیدی، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان:

راه ارتباطی 37 روستای کرمان همچنان مسدود است

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: هنوز عملیات امدادرسانی ادامه دارد و برآورد خسارت نیز در حال انجام است و باید توسط فرمانداری ها تایید شود که طی دو روز آینده جمع بندی خواهد شد.

راه ارتباطی 37 روستای کرمان همچنان مسدود است
کد خبر: 377398
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ۱۰:۵۵:۱۰

اعتمادآنلاین| مجید سعیدی، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان، درباره آخرین وضعیت روستاهای استان کرمان در پی بارش برف و باران گفت: همچنان راه ارتباطی 37 روستا در شهرستان های بافت، منوجان و قلعه گنج قطع است که تا عصر امروز بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: برق یک روستا در منوجان و دو روستا در شهرستان رابر قطع است و تعدادی موتورپمپ در قلعه گنج سوخته و قطعی آب دارند اما شبکه مشکلی ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه بنده هم اکنون در منطقه(رودبار جنوب) حضور دارم، بیان کرد: هنوز عملیات امدادرسانی ادامه دارد و برآورد خسارت نیز در حال انجام است و باید توسط فرمانداری ها تایید شود که طی دو روز آینده جمع بندی خواهد شد.

سعیدی با اشاره به ارسال کمک های امدادی استان کرمان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ارسال 20 تن مواد غذایی، 1800 دستگاه چادر و اعزام یک بالگرد هلال احمر از جمله کمک های استان کرمان بوده و قرار بود امروز نیز دو بالگرد هوانیروز اعزام شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها