کد خبر: 377404
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ۱۱:۰۷:۴۳
| |

با استناد به سخنرانی حاج قاسم سلیمانی انجام شد

تاکید سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بر حفظ وحدت داخلی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: توجه همه را به توصیه‌های حاج قاسم در مورد ارتباط با مردم جلب می‌کنم. حاج قاسم معتقد بود که دختر بد حجاب و کم حجاب فرزند ماست.

تاکید سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بر حفظ وحدت داخلی
کد خبر: 377404
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ۱۱:۰۷:۴۳

اعتمادآنلاین| سیده فاطمه ذوالقدر در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و هم‌رزمانش و همچنین جان باختگان هواپیمای اوکراینی و شهروندان کرمانی اظهار کرد: لازم است که ضمن پیشگیری از بروز چنین حوادثی، زمینه آرامش خانواده‌های داغدیده و جامعه تامین شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز امروز کشور ارتقای سرمایه‌ها و اعتماد اجتماعی است تا به پشتوانه این سرمایه‌ها اهداف مطلوب اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی محقق شود. باور داریم که افزایش این سرمایه‌ها در خلاء روی نمی‌دهد و زیرساخت‌های آن بر مدار شفافیت و عمل گرایی صادقانه مهیا خواهد شد.

این عضو فراکسیون زنان مجلس با استناد به یکی از سخنرانی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: توجه همگان را به موضع ایشان در خصوص ارتباط با مردم جلب می‌کنم. حاج قاسم می‌گفت آن دختر با حجاب یا کم حجاب فرزند ماست. این دختران جزوی از جامعه ما و خانواده ما هستند. لذا همگان به ویژه کسانی که تربیون به دست می آورند به گونه‌ای سخن نگویند که موجب تفرقه و انشقاق جامعه شود. پس چه کسی را می‌خواهید حفظ کنید؟

این عضو فراکسیون زنان مجلس در ادامه نطق خود به تصویب طرح‌ها و لوایح فراکسیون زنان اشاره کرد و گفت: ما در این فراکسیون سیاست‌های کاهش فقر مطلق را به کار بستیم افزایش اعتبارات بیمه زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست را مصوب کردیم. ما این زنان را در برخورداری از اعتبارات پرداختی برای دیه محکومان جرایم غیر عمد و اخذ وام اشتغال زایی و کارآفرینی در اولویت قرار دادیم.

ذوالقدر افزود: سیاست‌های عدالت جنسیتی در فراکسیون زنان باعث شد که زنان بیشتر در پست‌های مدیریتی حضور داشته باشند افزایش مرخصی زنان از 6 ماه به 9 ماه و پیگیری حقوق و مزایای زنان هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی از دیگر دستاوردهای فراکسیون زنان است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه نطق خود به سایر لوایح و طرح‌های تصویب شده در فراکسیون زنان اشاره کرد و نتایج هر کدام را ذکر کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها