کد خبر: 377586
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ۰۹:۴۴:۲۳
| |

به نمایندگی از سوی رییس جمهوری؛

واعظی در مراسم ترحیم آیت‌الله سیدهاشم رسولی محلاتی شرکت کرد

رییس دفتر رییس جمهوری به نمایندگی از سوی رییس جمهوری در مراسم ترحیم عالم ربانی حضرت آیت‌الله سیدهاشم رسولی محلاتی شرکت کرد.

واعظی در مراسم ترحیم آیت‌الله سیدهاشم رسولی محلاتی شرکت کرد
کد خبر: 377586
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ۰۹:۴۴:۲۳

اعتمادآنلاین| محمود واعظی به نمایندگی از سوی رییس جمهوری در مراسم ترحیم عالم ربانی حضرت آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی (قدس سره) شرکت کرد.

وی در این مراسم که در مسجد فرشته تهران و با حضور تعدادی از شخصیت‌های کشوری و لشکری برگزار شد، ضمن قرائت فاتحه، از خداوند منان برای وی رحمت واسعه الهی و همجواری با جد بزرگوارشان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

مرحوم آیت‌الله سیدهاشم رسولی محلاتی در سال 1309 در شهرستان‌ محلات استان مرکزی‌ دیده‌ به‌ جهان‌ گشود و از شاگردان‌ برجسته‌ امام خمینی (ره) و آیت‌الله‌ شیخ‌ عبدالکریم‌ حائری‌ یزدی‌ بود و در دوران مبارزات ملت ایران علیه رژیم ستم‌شاهی نقش موثری داشت.

وی عضو بیت امام راحل (ره) و دفتر مقام معظم رهبری و مسئول وجوهات و مسائل شرعی دفتر مقام معظم رهبری و سال‌ها نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود و در دانشگاه‌ امام صادق (ع) و دانشکده الهیات دانشگاه تهران نیز کرسی تاریخ اسلام را بر عهده داشت.

مرحوم رسولی محلاتی چند ماه پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما به دلیل شدت بیماری شامگاه پنجشنبه 19 دی‌ماه جاری در تهران دعوت حق را لبیک گفت.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها