جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری:

جان باختن تعدادی از هموطنان به ویژه نخبگان ضایعه‌ای بزرگ برای کشور بود

معاون اول رییس جمهوری، شامگاه سه‌شنبه با حضور در منزل یکی از خانواده‌های عزادار از حادثه هواپیمای اوکراینی، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی، از خداوند متعال برای آنان صبر و برای درگذشتگان طلب غفران و رحمت الهی کرد.

جان باختن تعدادی از هموطنان به ویژه نخبگان ضایعه‌ای بزرگ برای کشور بود
کد خبر: 377671
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ۱۱:۴۰:۵۱

اعتمادآنلاین| اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، با اشاره به مصیبت سنگین وارد شده به کشور و ملت در پی سقوط هواپیما، داغ و اندوه این حادثه برای خانواده های جان باختگان را طاقت فرسا توصیف کرد و گفت: فقدان مهندس میر محمد مهدی صادقی و همسرش سرکار خانم بهاره حاج اسفندیاری و دختر کوچکشان مرحوم آنیسا صادقی برای بازماندگان ضایعه بزرگی است که تنها با توکل و توسل به ذات بی همتای حضرت حق قابل تحمل است.

جهانگیری با بیان اینکه از دست دادن هر کدام از نخبگان ضایعه ای بزرگ برای کشور بود گفت: آنها سرمایه های بزرگی برای کشور محسوب می شدند و من به نمایندگی از طرف دولت با خانواده های این عزیزان ابراز همدردی کرده و ان‌شاءلله آنها با انبیاء و اولیای الهی محشور شوند.

در این دیدار که در فضایی مملو از حزن و اندوه برگزار شد خانواده این سه عزیز با اشاره به خصوصیات اخلاقی و علمی آنها اشاره کرده و به پرسش های جهانگیری پیرامون رسیدگی به وضعیت خانواده ها در شناسایی و تدفین اجساد پاسخ دادند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها