اصفهانیان:

زمان کرانچار که به عنوان تیم دوم صعود کردیم حذف شدیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: زمانی ما از مسابقات حذف شدیم که با تیم قبلی به عنوان تیم دوم صعود کردیم و قرعه سخت نهایی نصیب ما شد.

زمان کرانچار که به عنوان تیم دوم صعود کردیم حذف شدیم
کد خبر: 377802
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ ۰۸:۳۳:۲۲

اعتمادآنلاین| فریدون اصفهانیان با اشاره به حذف تیم ملی فوتبال امید از مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: هر کاری که از دست فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک و وزارت برمی‌آمد انجام شد و همه تمام سعی‌شان را انجام دادند اما زمانی ما از مسابقات حذف شدیم که با تیم قبلی به عنوان تیم دوم صعود کردیم و قرعه سخت نهایی نصیب ما شد.

وی افزود: ما در گروه بدی افتادیم و می‌شد بهترین باشیم، ولی متاسفانه موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد. بازیکنی در آن سطح گل خالی را کج دید و توپ را گل نکرد. در آن صورت چه باید کرد؟ همین بازیکنان مدعی هستند حرف‌های زیادی دارند و تعجب می‌کنم چگونه در آن موقعیت توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. خود من هم مانده‌ام چه اتفاقی افتاد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به صحبت‌های حمید استیلی بعد از پایان مسابقه گفت: ما در بازی با کره باید مساوی می‌کردیم ولی به خاطر اشتباه دروازه‌بانمان بازی را واگذار کردیم. در همین بازی مهدی قائدی دروازه خالی را باز نکرد و تعجب می‌کنم که او چگونه او این کار را انجام نداد. آقای قائدی! واقعا دیگر چه می‌خواهی؟ قبول دارم که استرس و فشار بالا است و شاید بازیکن در موقعیت‌ خوبی نباشد. ولی اینها بازیکنان بزرگی هستند و لیگ ایران هم لیگ بزرگی است و در فوتبال آسیا یکی از لیگ‌های معتبر محسوب می‌شود.

اصفهانیان در خصوص اینکه یکی از انتقادات به این فدراسیون برکناری کرانچار و اضافه کردن مجیدی و سپس استیلی بود گفت: ما در زمان کرانچار هم خوب نتیجه نگرفتیم و اشاره کردم که صعود ما به عنوان تیم دوم گروه باعث شد الان در این شرایط قرار بگیریم. در آن زمان هم ما مشکلات زیادی داشتیم و فدراسیون باید دیگر چه کار انجام می‌داد؟ حتی کمیته ملی المپیک و مهدی تاج برای این تیم مراسم بدرقه برگزار کردند و مسئولان بزرگ ورزش کشور را به تمرین تیم امید فرا خواندند. اینها کارهای کوچکی نبود و فکر می‌کنم برایشان سنگ تمام گذاشتیم و تنها کاری که باید انجام می‌شد صعود بود که اتفاق نیفتاد. من بازی‌های کره و ازبکستان را هم تماشا کردم و اعتقاد دارم آنها قوی‌تر از ما نبودند، ولی در نهایت این تیم‌ها صعود کردند.

وی خاطرنشان کرد: توپ‌های ما گل نشد یا بهتر است بگویم توپ‌های ما را تبدیل به گل نکردند، وگرنه الان ما باید صعود می‌کردیم. همین امروز دیدید چه صحنه‌هایی را از دست دادیم و از دو قدمی توپ را به بدن دروازه‌بان کوبیدیم. نمی‌خواهم اسم بیاورم ولی بازیکنانی که این توپ‌ها را گل می‌کنند تبدیل به ایکس و ایگرگ می‌شوند و بازیکنان ما که این توپ‌ها را گل نمی‌کنند، موقعیت‌ها را از دست می‌دهند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه هیات مدیره به حذف تیم امید رسیدگی می‌شود یا خیر، گفت: البته که این اتفاق می‌افتد و حتما باید در موردش بحث کرد. زمانی که با تیم ملی بزرگسالان به عراق و بحرین باختیم، گفتم که باید کارشناس را بیاوریم تا دلایل این شکست‌ها بررسی شود. باید بدانیم که چرا این اتفاق رخ داده و چرا بازیکنان ما نمی‌توانند راحت توپ‌ها را گل کنند. من از شکست امروز و حذف تیم امید ناراحت هستم و ای کاش در این شرایطی که فضای کشور ناراحت‌کننده است، تیم امید صعود می‌کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها