کد خبر: 377908
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

گواردیولا؛ بهترین مربی، بدترین راننده

اگر پپ گواردیولا جزو بهترین مربیان دنیا باشد، در زمره بدترین رانندهای دنیا هم قرار می‌گیرد.

گواردیولا؛ بهترین مربی، بدترین راننده
کد خبر: 377908
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اگر پپ گواردیولا جزو بهترین مربیان دنیا باشد، در زمره بدترین رانندهای دنیا هم قرار می‌گیرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه سان در گزارشی از زندگی پپ گواردیولا خبر داد: پپ طی این مدتی که در منچستر زندگی می‌کند چهار خودرو را اسقاط کرده است.

این روزنامه در مورد مربی 48ساله می‌نویسد: گرچه گواردیولا یکی از بهترین مربیان جهان است، اما توان راندن خودروهای گران‌قیمت را ندارد.

در این گزارش آمده است: گواردیولا اخیراً به خودرو بنز GLE مشکی خود که قیمت آن بالغ بر 105 هزار دلار است آسیب جدی وارد کرد. قبل از آن لندرور 200 هزار دلاری‌اش به همین بلا گرفتار شد. پیشتر هم خودرو بنتلی GTX700 با قیمت 260 هزار دلار و مینی‌کوپر 40 هزار دلاری‌اش را دچار صدمه جدی کرد.

سان تاکید می‌کند: این مربی از زمانی که در بارسلونا بود به خاطر رانندگی‌ بدش شهرت داشت. خودروها مدت‌ طولانی‌ای ‌زیر پایش دوام نمی‌آورند. او یک بار باک خودرو لندرورش را که یک خودرو گازوئیلی است با بنزین پر کرد و این شاید کمترین صدمه‌ای بود که بر این خودرو وارد شد.

هنوز مشخص نیست گواردیولا به خاطر تنوع مدام اتومبیل‌‌های خود را عوض می‌کند یا بابت زیان‌هایی که به آنها وارد می‌کند؛ به خصوص که تقریباً آینه‌بغل تمامی خودروهایش از همان ابتدا از رده خارج می‌شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها