کد خبر: 377969
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ ۱۵:۲۸:۱۷
| |

داوران جشنواره فجر چه زمانی معرفی می‌شوند؟ / احتمال حضور فیلم‌های رزروی به صفر رسید

ابراهیم داروغه زاده درباره زمان معرفی داوران جشنواره فجر و چگونگی اکران فیلم‌های سینمایی در نوروز 99 صحبت کرد.

داوران جشنواره فجر چه زمانی معرفی می‌شوند؟ / احتمال حضور فیلم‌های رزروی به صفر رسید
کد خبر: 377969
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ ۱۵:۲۸:۱۷

اعتمادآنلاین| ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، درباره انتخاب فیلم‌های بدون حاشیه در این دوره از جشنواره گفت: خوشبختانه در جشنواره امسال، چهره‌های نامدار سینما، پیشکسوت و جوانان فیلم دارند که نسبت به تنوع ژانر و موضوع نسبت به سال گذشته بهتر است. امیدوارم بتوانیم جشنواره خوبی داشته باشیم و احساس می‌کنم رضایت منتقدان را به همراه داریم.

او درباره زمان شروع اکران در سانس‌های سینمای رسانه بیان کرد: هنوز برنامه‌ریزی دقیق نکرده‌ایم، ولی فکر می‌کنم ساعت سانس‌های سینمای رسانه‌ها مانند سال گذشته باشد.

داروغه زاده با اشاره به مذاکره درباره هیات داوران اظهار داشت: از شنبه هفته آینده گفت و گو‌ها با عزیزانی که بتوانند در این دوره جشنواره کمک کنند، انجام می‌شود.

او درباره اینکه احتمال دارد از بین فیلم‌های انتخابی، اثری به جشنواره نرسد، عنوان کرد: بعید می‌دانم. چون همه تلاش می‌کنند فیلمشان به جشنواره برسد، ولی اگر هم فیلمی نرسید؛ از فیلم‌های رزرو استفاده می‌کنیم.

داروغه زاده در واکنش به انصراف‌ها از جشنواره افزود: فیلمی انصراف نداده است، فقط تعداد محدودی از عوامل فیلم‌ها بودند که به دلیل حزن این روزهای جامعه و از آنجایی که هنرمندان روحیه حساسی دارند، طبیعی است که در جشنواره شرکت نکنند.

او با بیان اینکه مطمئن هستم مردم حضور پیدا می‌کنند، گفت: ما خودمان امسال جشن نداریم و ان شاءالله با حضور هنرمندان که برای همدردی با مردم بیانیه داده اند یک کاروان برای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و کرمان راه اندازی می‌کنیم و بین سیل زدگان حضور داریم تا با آنها همدردی کنیم.

دبیر جشنواره فیلم فجر در خصوص ترکیب اکران عید 99 از میان فیلم‌های جشنواره، خاطرنشان کرد: این موضوع را سازمان سینمایی باید برنامه ریزی کند، اما اینطور که شنیدم اولویت با فیلم‌های جشنواره است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها