راهکار استقلال برای پرداخت به خارجی‌ها

یکی از ماجرا‌هایی که باعث شد آندره‌آ استراماچونی قید همکاری با استقلال را بزند، عدم ارسال منظم و امن پول به حسابش بود که باعث شد حساب این مربی در ایتالیا برای مقطعی بلوکه شود.

راهکار استقلال برای پرداخت به خارجی‌ها
کد خبر: 378016
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ ۰۸:۱۴:۳۰

اعتمادآنلاین| ماجرای استراماچونی باعث شد هواداران نگران تداوم مشکل پرداخت پول برای سایر نفرات خارجی شوند، ولی از قرار معلوم دردسری برای میلیچ، دیاباته و مربی خارجی مدنظر مجیدی رخ نمی‌دهد و قضیه خیلی راحت حل می‌شود، چون راهکاری مطلوب برای آن مدنظر قرار گرفته است.

این‌طور که ظهر دیروز شنیدیم استقلالی‌ها برای پرداخت دستمزد خارجی‌ها سراغ 2 بانک ایرانی رفته‌اند که تحریم نیستند و کار را از طریق آن‌ها جلو می‌برند. روش کار هم این است که خارجی‌های استقلال در بانک‌های فوق حساب باز می‌کنند و معادل دستمزد آن‌ها به صورت ریالی به حساب‌شان واریز می‌شود، اما بلافاصله پس از آن، در بانک پول تبدیل به ارز شده و به حساب یکی از بانک‌های حوزه خلیج فارس که با بانک‌های اروپایی مبادله دارد، واریز می‌شود تا از آن طریق به حساب اروپایی نفرات فوق ریخته شود.

ظاهراً شیوه فوق انجام شده و امتحان خودش را پس داده است. از قرار معلوم چند تیم شهرستانی لیگ برتری نیز از روش مذکور برای انتقال پول به حساب خارجی‌های خودشان استفاده می‌کنند.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها