استفانو کوزین:

می‌خواهم با شهرخودرو به لیگ قهرمانان آسیا برسم

مربی ایتالیایی جدید تیم شهرخودرو با بیان اینکه ایران کشوری با یک فرهنگ غنی و عالی است، گفت: می‌خواهم با شهرخودرو به لیگ قهرمانان آسیا برسم.

می‌خواهم با شهرخودرو به لیگ قهرمانان آسیا برسم
کد خبر: 378158
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ ۱۴:۰۸:۱۷

اعتمادآنلاین| حضور «استفانو کوزین» مربی ایتالیایی در تیم فوتبال شهر خودرو توجه رسانه های ایتالیایی را به خود جلب کرده است. بعد از جدایی «آندره استراماچونی» از تیم استقلال، کوزین جدیدترین مربی ایتالیایی است که کارش را در تیم شهرخودرو مشهد آغاز می کند.

این موضوعی است که سایت ایتالیایی «derbyderbyderby» به آن پرداخته و گفتگوی کوزین درباره حضورش در ایران را هم بازتاب داده است.

این سایت نوشت: «بعد از آندره استراماچونی یک مربی جدید ایتالیایی به ایران می رود. استفانو کوزین امروز به مقصد مشهد پرواز می کند؛ جایی که تیم شهر خودرو قرار دارد؛ چند روز قبل از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا و با قراردادی 18 ماهه.»

کوزین درباره اینکه آیا از حضور در ایران نمی ترسد؟ گفت: خیر؛ برای من اماکن و کشورهای گرم متفاوت است. چندی پیش پیشنهادی از بغداد داشتم که رد کردم. همچنین پیشنهادی از لیبی را نپذیرفتم.

در ادامه گزارش این سایت ایتالیایی آمده است: «در کارنامه کوزین برخی از ناپایدارترین کشورهای کره زمین دیده می شود. او در کنگو، لیبی، فلسطین، عربستان، کامرون، امارات، آفریقای جنوبی و قبرس کار کرده است. کوزین در زمان قذافی در لیبی در تیمی که پسر رئیس در آن بازی می کرد، عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد...»

کوزین درباره انتخاب تیم شهرخودرو در ایران هم گفت: تنش های سیاسی همیشه در ایران وجود داشته است ولی من مرد ورزش هستم. به خدا اعتماد دارم و مشکلی نیست. من چالش ها را دوست دارم. سطح بالایی از مسابقات قهرمانی در ایران برگزار می شود. تیم در استادیوم جدید و فوق العاده بازی می کند و می خواهم که با این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسم.

این مربی ایتالیایی تاکید کرد: اجازه بدهید سیاست را رها کنیم. ایران کشوری با یک فرهنگ فوق العاده است. در سال های اخیر تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان ایرانی را ملاقات کردم که همگی مردمان شگفت انگیزی بودند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها