کد خبر: 378194
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

احمد شیرزاد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم/ معنی وحدت این است که به عنوان شهروندان ایران‌زمین همه را بپذیریم/ هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ سیاسی شدیداً تحت ‌فشاریم

احمد شیرزاد گفت: برای مقابله با این خطرات و تهدیدها بیش از هر چیز دیگری به همدلی نیاز داریم. معنی وحدت این است که به عنوان شهروندان ایران‌زمین همه را بپذیریم؛ همان‌طور که حاج‌قاسم سلیمانی در فیلمی که بارها و بارها پخش شده است می‌گوید آن دختر کم‌حجاب هم دختر من و شماست.

بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم/ معنی وحدت این است که به عنوان شهروندان ایران‌زمین همه را بپذیریم/ هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ سیاسی شدیداً تحت ‌فشاریم
کد خبر: 378194
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید شمس- احمد شیرزاد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، با اشاره به ضرورت وحدت در کشور اظهار داشت: ما در شرایطی به سر می‌بریم که هر عقل سلیمی می‌گوید بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام ملی نیاز داریم. ( بیشتر بخوانیم ) به هر حال هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ سیاسی شدیداً تحت ‌فشاریم.

اکسیر نجات‌بخش برای کشور چیزی به جز همگامی همه با یکدیگر نیست

نماینده ادوار مجلس در ادامه سخنانش گفت: همچنین با در نظر گرفتن ضربه‌ای که اخیراً آمریکایی‌ها با شهید کردن فرمانده رشید ما حاج‌قاسم سلیمانی وارد کردند- که البته خوشبختانه به درگیری نظامی منتهی نشد- باید بدانیم در چنین شرایطی اکسیر نجات‌بخش برای کشور چیزی به جز همگامی همه با یکدیگر نیست. البته متاسفانه حادثه هواپیما در صفوف ملت شکاف انداخت و اکنون شاهد فضای دوقطبی نامناسب و نگران‌کننده‌ای از لحاظ فکری هستیم.

به عنوان شهروندان ایران‌زمین همه را بپذیریم

شیرزاد افزود: برای مقابله با این خطرات و تهدیدها بیش از هر چیز دیگری به همدلی نیاز داریم. معنی وحدت این است که به عنوان شهروندان ایران‌زمین همه را بپذیریم؛ همان‌طور که حاج‌قاسم سلیمانی در فیلمی که بارها و بارها پخش شده است می‌گوید آن دختر کم‌حجاب هم دختر من و شماست.

تریبون به دست کسانی می‌افتد که افکار افراطی خود را به زبان می‌آورند

او در ادامه توضیح داد: با وجود این فضای شفاف و قابل درک متاسفانه در بعضی از اجتماعات تریبون به دست کسانی می‌افتد که افکار افراطی خود را به زبان می‌آورند، که برخی سهوی است و گروهی هم البته می‌گویند عمداً می‌خواهیم کشور را یک جناح اداره کند. این روند برای مردم آزاردهنده است.

احمد شیرزاد در پایان صحبت‌هایش گفت: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که گویی قرار است کشور توسط افراطی‌های یک جناح اداره شود، که این بسیار هزینه‌ساز و حتی خطرناک است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها