کد خبر: 378263
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۰۸:۵۹:۳۴
| |

هومن افاضلی:

نتایج تیم امید قابل پیش‌بینی بود

سرمربی سابق تیم فوتبال امید ایران گفت: با توجه به شرایط و توانایی کیفی و کمی این تیم نتایج قابل پیش‌بینی و تصور نمی‌کنم حذف آن از رقابت‌های انتخابی بازی‌های المپیک 2020 توکیو در تایلند دور از انتظار بوده باشد.

نتایج تیم امید قابل پیش‌بینی بود
کد خبر: 378263
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۰۸:۵۹:۳۴

اعتمادآنلاین| ‌ هومن افاضلی ‌ که خود روزگاری هدایت تیم امید را بر عهده داشته و با این تیم و شرایط آن کاملا آشناست روز شنبه گفت: طی یک سال گذشته سه تغییر در کادر فنی آن صورت گرفت. با این تغییرات گسترده می‌توان گفت که نتایج بدست آمده آبرومندانه بود، چرا که بدتر از این نیز می‌توانست باشد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این از یاد نبریم تیم امید کشورمان در یکی از گروه‌های سخت این رقابت ها قرار داشت و این خود کار کادر فنی و بازیکنان را دشوارتر از قبل نیز کرده بود.

این مربی درباره دیدارهای این تیم نیز عنوان کرد: از آنجا که نتوانستم بازی‌های این تیم را ببینیم پس نمی‌توانم ارزیابی درستی از عملکرد کادر فنی و بازیکنان در این مسابقات داشته باشم پس اجازه دهید درباره آن صحبت نکنم.

وی درپاسخ به این سوال که چه برنامه ای باید برای تیم امید تدوین شود تا فوتبال ایران پس از 48 سال المپیکی شود، اظهارداشت: متاسفانه به تیم امید در کشور ما به چشم یک تیم پایه نگاه می‌شود، این درحالی است که این تیم به علت اینکه به المپپیک می‌رود از تمامی تیم‌های فوتسال، ‌فوتبال ساحلی و سایرتیم‌های ملی فدراسیون مهم‌تر و به لحاظ ارزش‌گذاری پس از تیم ملی قرار می‌گیرد.

افاضلی اضافه کرد:‌ البته تصور من این است که این نه به این دوره، بلکه به دوره‌های قبلی نیز باز می‌گردد، بنابراین پیش از هر اقدامی ابتدا باید نگرش مان به این تیم را تغییر دهیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها