علیرضا مهران، بازیگر سریال «بانوی سردار»:

«حاتمی‌کیا» از فیلمسازان دغدغه‌مند این روزهای سینما است/ با سه فیلم در جشنواره فجر امسال حضور دارم

بازیگر سریال «بانوی سردار» گفت: حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی خروج رویکرد تازه‌ای به سینما داشته و فرم و محتوای این فیلم هم نسبت به آثار قبلی او بسیار متفاوت است.

«حاتمی‌کیا» از فیلمسازان دغدغه‌مند این روزهای سینما است/  با سه فیلم در جشنواره فجر امسال حضور دارم
کد خبر: 378299
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۰۹:۳۰:۵۴

اعتمادآنلاین| علیرضا مهران درباره حضورش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: من سال گذشته در جشنواره فیلم فجر پنج اثر داشتم و امسال نیز با سه فیلم راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهم شد که در نوع خود برایم خوشحال کننده است. البته به جز آن سه فیلم آثار دیگری هم داشتم که در فهرست نهایی سودای سیمرغ پذیرفته نشدند.

او در همین راستا ادامه داد: امسال با سه فیلم «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا»، «سه کام حبس» ساخته سامان سالور و «مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی را برای رونمایی در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر دارم.

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: بعید می‌دانم که امسال شانس نامزدی و یا دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را داشته باشم، هرچند در سه فیلم مهم بازی دارم که هر کدام تجربه ویژه ای برای من است اما فکر نمی‌کنم بتوانم به کسب سیمرغ فکر کنم.

او در همین رابطه تاکید کرد: شاید نقش‌های من در سه اثری که در آنها به ایفای نقش پرداختم کوتاه باشند، اما به عنوان مثال بازی برای ابراهیم حاتمی کیا هرچند هم کوتاه لذت بخش و شیرین است، از سمتی نوید محمودی هم کارگردانی پر از ایده‌های نو است، در قبال بازی در فیلم سامان سالور هم این اتفاق با توجه به همکاری موفق قبلی‌ام با این کارگردان نقش را پذیرفته و بازی در آن را دوست دارم.

او پیرامون حضورش در فیلم سینمایی خروج اذعان کرد: واقعیت امر اینکه ابراهیم حاتمی‌کیا یکی از فیلمسازان دغدغه‌مند این روزهای سینما است، سابقه آثار حاتمی‌کیا همواره ثابت کرده که او جزو کارگردانان ارزشمند سینمای ایران است، کارگردانی که هر کار را با تفکری خاص تولید می کند. فیلم سینمایی خروج نسبت به آثار قبلی حاتمی‌کیا بسیار متفاوت است.

این بازیگر سینما در همین راستا افزود: حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی خروج رویکرد تازه‌ای به سینما داشته و فرم و محتوای این فیلم هم نسبت به آثار قبلی او بسیار متفاوت است، با توجه به کیفیتی که از این اثر دیدم مطمئنم که مخاطبان و تماشاگران سینما فیلم جدید حاتمی‌کیا را به شدت دوست خواهند داشت.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها