گواردیولا:

اگر اخراج نشوم فصل بعد هم در سیتی خواهم ماند

سرمربی منچسترسیتی می‌گوید در صورتی که اخراج نشود، فصل بعد هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

اگر اخراج نشوم فصل بعد هم در سیتی خواهم ماند
کد خبر: 378315
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۰۹:۴۹:۰۲

اعتمادآنلاین| پپ گواردیولا یکی از موفق‌ترین مربیان لیگ برتری است که توانسته بهترین شروع ممکن را در 100 باز یاول خود در این لیگ به نام خود ثبت کند. گواردیولا البته در این فصل کار سختی در پیش دارد. تیم او باید در لیگ قهرمانان برابر رئال‌مادرید قرار گیرد و در لیگ برتر نیز کار سختی برای رسیدن به لیورپول دارد.

پپ گواردیولا که در ابتدای فصل از یوونتوس پیشنهاد داشت گفت: بارها گفتم و بار دیگر تاکید می‌کنم در صورتی که باشگاه من را اخراج نکند، فصل بعد هم در تیم سیتی خواهم بود. در مربیگری روزهای تلخ و شیرین زیادی است و یک مربی نمی‌تواند در همه رویدادها و رقابت‌ها به برد و قهرمانی برسد. به هر حال ما در این فصل هم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که تا جایی که ممکن است برنده شویم. حضور در منچسترسیتی بهترین تصمیمی بود که من گرفتم.

او افزود: حضور در سیتی فوق العاده است و تجربه باورنکردنی برای من دارد. در سیتی همه ارتباط خوبی با هم دارند. در فصل اول هم که قهرمان نشدیم، هیات مدیره حمایت خیلی خوبی از من کرد. در دو فصل اخیر کاری که ما در سیتی کردیم فوق العاده کم نظیر بوده است. واقعا بهترین تصمیم برای من بود که هدایت سیتی را بر عهده بگیرم.

در حال حاضر منچسترسیتی در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و با یک بازی بیشتر از لیورپول، 14 امتیاز از این تیم عقب است. شاگردان پپ گواردیولا باید امروز شنبه در لیگ برتر به دیدار کریستال پالاس بروند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها