قره‌خانی، عضو فراکسیون ولایی مجلس:

معدل اتفاقات مثبت و منفی سال جاری در انتخابات روشن می‌شود

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز همبستگی ملی و همدلی و تعهد یکی از ضروریات است که کمک می‌کند در برابر دشمنان بایستیم و آسیب‌ها و هجمه‌های آنها را به حداقل برسانیم.

معدل اتفاقات مثبت و منفی سال جاری در انتخابات روشن می‌شود
کد خبر: 378364
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۱:۰۲:۴۹

اعتمادآنلاین| اسدالله قره‌خانی، عضو فراکسیون ولایی مجلس، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمازگزاران تهرانی در روز گذشته بیان کرد: در روز گذشته ما شاهد حضور گسترده و مثال‌زدنی مردم در نماز جمعه تهران بودیم. مقام معظم رهبری نیز سخنان ارزشمندی را پیرامون اتفاق‌هایی که در دو هفته گذشته روی داده بود مطرح کردند و در سرتاسر کشور نمازگزاران حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کرده و مخالفت با ساختارشکنان و هجمه‌های رسانه‌های معاند که به دنبال موج‌سواری بر اتفاقات روی داده بودند پرداختند.

وی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود به تجلیل از سردار رشید اسلام و حضور حماسی مردم در تشییع جنازه ایشان و همراهانش پرداختند و آن حضور حماسی مردم همبستگی و اتحاد ملی را به نمایش گذاشت. مقام معظم رهبری به ایستادگی در برابر آمریکا و قدرت‌های وابسته به آن تاکید داشتند، اگر ما بتوانیم وحدت و همدلی ملی را حفظ کنیم و با یکدیگر متحد باشیم و در مواقع حساس توطئه‌های دشمن را تشخیص دهیم می‌توانیم با مقاومت و حضور در صحنه پاسخ درخوری به دشمنان دهیم و اجازه آسیب رساندن به کشور و نظام را به آنان ندهیم.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به مسائل اقتصادی و اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند. امروز عامه مردم از گرانی‌ها و پایین‌بودن درآمدها رنج می‌برند و همه مدیران و مسئولان و تصمیم‌گیرندگان در هر قوایی که حضور دارند باید اولویت تصمیماتشان، رفع گرفتاری و رونق تولید باشد.

وی در ادامه با اشاره به بخشی دیگر از صحبت‌های مقام معظم رهبری تاکید کرد: رهبری بر اقتصاد بدون نفت تاکید داشتند تا تحریم‌ها نتواند اثر چندانی بر کشور بگذارد. امروز اغلب کشورها با برنامه‌ریزی و تلاش توانسته است اقتصادی بدون نفت و مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی خود بنا کنند؛ ما نیز باید به این سمت حرکت کرده که فراهم شدن زمینه‌ی اقتصاد بدون نفت نیز مستلزم سلسله فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و درازمدت در کشور است.

قره‌خانی ادامه داد: از دیگر مباحثی که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند بحث انتخابات بود. در چند هفته گذشته ما شاهد حضور حماسی مردم در تشییع جنازه سردار رشید اسلام و قدردانی زحمات او و همچنین حمله افتخارآمیز به پایگاه عین الاسد آمریکایی‌ها بودیم. اما مباحثی نظیر حادثه سقوط هواپیما و آنچه در آبان‌ رخ داد و برخی از حرکات ساختارشکنانه که نباید رخ می‌داد اما انجام می‌شد کام مردم را تلخ کرد، اما اکنون دنیا نظاره‌گر است و معدل اتفاقات مثبت و منفی سال جاری در انتخابات خود را نشان خواهد داد.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در انتخابات مردم آگاهانه پای صندوق‌های رای آمده و نماینده خود را مطابق حق قانونی تعیین می‌کنند. از هر حرکتی که منجر شود تا نشاط مردم در مشارکت انتخابات کاهش یابد و حضور گسترده مردم را تحت تاثیر قرار دهد باید پرهیز شود.

وی در پایان اظهار کرد: نباید با انجام برخی از اقدامات مردم از حضور در انتخابات دلسرد شوند. مردم باید پای صندوق‌های رای آمده و نمایندگان خود را انتخاب کنند. شورای نگهبان، رسانه‌های جمعی، وزارت کشور و تمام دستگاه‌های اجرایی و مراجع اجتماعی باید پای کار آمده تا زمینه‌ی حضور مردم را فراهم کنند. ان‌شاءالله با حضور گسترده مردم کسانی که به دنبال تضعیف انقلاب و نظام اسلامی هستند ناامید خواهند شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها