سردار کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه ناجا خبر داد:

اجرای ماموریت‌های یگان‌های ویژه با رویکرد اجتماعی

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اجرای ماموریت های این یگان با رویکرد اجتماعی گفت: این یگان، توانسته نقطه امید و قوتی برای تمام کشور باشد و همواره در خط مقدم خدمتگزاری به مردم، در تامین امنیت و رفع محرومیت باشد.

اجرای ماموریت‌های یگان‌های ویژه با رویکرد اجتماعی
کد خبر: 378392
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۱:۵۹:۰۳

اعتمادآنلاین| سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، در حاشیه بازدید از موزه دفاع مقدس ضمن عرض تبریک و تسلیت مجدد شهادت سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" و همراهانش گفت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم و از آرمان های این شهدای گرانقدربا تمام توان پاسداری کنیم.

وی با اشاره به وجود فضاهایی مانند موزه دفاع مقدس افزود: مردم غیور ایران اسلامی می توانند با حضور در چنین مکان هایی،با تاریخ کشور آشنایی بیشتری پیدا کنند و بدانند که اگر امروز کشور در مسیر توسعه و پیشرفت است و در بحث امنیت در منطقه، حرف اول را می زند،در سایه تلاش و از خود گذشتگی عده ای بوده که سالیان سال، بی ادعا فداکاری کردند تا شاهد این امنیت باشیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پاسخ به پرسشی درباره فعالیت یگان های ویژه بیان کرد: این یگان در دوران دفاع مقدس، با تشکیل لشکر 28 روح الله در اولین روزهای آغاز جنگ تحمیلی در اهواز و آبادان شکل گرفت و نیروهای آن،مانند دیگر رزمندگان با حضور در جبهه های حق علیه باطل توانستند عملیات های غرور آفرینی را انجام دهند،که این لشکر با تقدیم 1200 شهید، سهم بسزایی در ایجاد امنیت کشور را داشته است.

وی اضافه کرد: در سال 1370 بر اساس مصوبه دولت،این سه ارگان(کمیته انقلاب اسلامی،شهربانی و ژاندارمری) با هم ادغام و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی شکل گرفت،که نیروهای لشکر28 روح الله نیز در قالب نیروهای ویژه در ماموریت های خطیری مانند مبارزه با مواد مخدر، اشرار و قاچاق در جنوب شرق کشور بکارگیری شدند که می توان مبنای شکل گیری یگان های ویژه ناجا را از همین جا دانست و در حال حاضر این یگان در تمام سطح کشور گسترش یافته است.

براساس گزارش سایت پلیس،‌ سردار کرمی در پایان با اشاره به اجرای ماموریت های یگان های ویژه ناجا با رویکرد اجتماعی گفت:این یگان،توانسته نقطه امید و قوتی برای تمام کشور باشد و همواره در خط مقدم خدمتگزاری به مردم، در تامین امنیت و رفع محرومیت باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها