ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

رهبری خروج آمریکا از منطقه را انقلاب سوم دانستند

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: طلیعه آغاز انقلاب سوم خروج آمریکایی‌ها از منطقه است که مقام معظم رهبری این موضوع را نه تنها برای ملت ایران بلکه برای منطقه تشریح کردند.

رهبری خروج آمریکا از منطقه را انقلاب سوم دانستند
کد خبر: 378399
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۲:۱۳:۱۸

اعتمادآنلاین| ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران، گفت: این سخنرانی، یک سخنرانی بسیار مهم، هم در بخش فارسی و هم در بخش عربی بود. در واقع طلیعه آغاز انقلاب سوم خروج آمریکایی‌ها از منطقه است که نه تنها برای ملت ایران، بلکه برای منطقه این موضوع را تشریح کردند.

وی با بیان اینکه دومین موضوع برجسته در سخنان رهبر معظم انقلاب، شهادت سردار سلیمانی بود که مراسم تشییع پیکر وی را یوم‌الله دانستند، افزود: رهبر انقلاب همچنین موشک‌باران پایگاه نظامی آمریکا در عراق را به یوم‌الله تشبیه کردند که نقش سردار سلیمانی با شهادت او محرز می‌شود و نقش سردار حاجی‌زاده در موشک‌باران پایگاه عین الاسد برجسته می‌شود.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو موضوع تشییع جنازه سردار سلیمانی و موشک‌باران پایگاه آمریکا را مقام معظم رهبری هم‌تراز قرار دادند، تصریح کرد: در انقلاب اول شاه و در انقلاب دوم آمریکایی‌ها را از کشور بیرون کردیم و در انقلاب سوم آمریکایی‌ها را از منطقه بیرون خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها