کد خبر: 378415
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۲:۳۹:۰۹
| |

امروز انجام می‌شود؛

سفر تیم ملی تنیس روی میز از مجارستان به پرتغال

تیم ملی تنیس روی میز که در کمپ تمرینی مجارستان به سر می‌برد امروز این کشور را به محل برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک در پرتغال ترک می‌کند.

سفر تیم ملی تنیس روی میز از مجارستان به پرتغال
کد خبر: 378415
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۲:۳۹:۰۹

اعتمادآنلاین| تیم ملی تنیس روی میز که در کمپ تمرینی مجارستان به سر می‌برد امروز این کشور را به محل برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک در پرتغال ترک می‌کند. بعد از گذشت یک هفته از پیگیری تمرینات ملی پوشان تنیس روی میز در کمپ تمرینی مجارستان، آنها امروز شنبه عازم پرتغال می شوند تا آخرین جلسات تمرینی پیش از آغاز مسابقات گزینشی المپیک را در این کشور پیگیری کنند.

رقابت های گزینشی المپیک در رشته تنیس روی میز از 2 بهمن ماه آغاز می شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. طبق سیدی بندی انجام شده، تیم ایران در میان 64 تیم شرکت کننده در این رقابت ها صاحب سید 20 است و دیدار اول خود را با یکی از تیم های نهم تا شانزدهم برگزار خواهد کرد.

نوشاد و نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی، امین احمدیان و امیرحسین هدایی ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را در مسابقات گزینشی المپیک تشکیل می دهند.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز که همراه با بازیکنان این تیم در بوداپست به سر می برد با ابراز رضایت از شرایط این تیم گفت: خدا رو شکر تمرینات خوبی در بوداپست داشتیم. به جز امیرحسین هدایی، همه بازیکنان را در بیشتر جلسات تمرینی در اختیار داشتیم. هدایی هم روز گذشته به ترکیب اضافه شد. امروز با ترکیب کامل به پرتغال می رویم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد وضعیت بازیکنان این تیم یادآور شد: چند نفر از آنها دچار سرماخوردگی شده اند که البته خیلی حاد و نگران کننده نیست. با توجه به فاصله زمانی باقی مانده تا مسابقات قطعا بهبودی کامل را برای برگزاری بازی ها خواهند داشت.

لطف الله نسبی با بیان اینکه برنامه دیدارهای تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات گزینشی المپیک دوشنبه شب مشخص می شود، ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند نتیجه موردنظر و دلخواه را در پرتغال به دست بیاورد.

9 تیم از مجموع 64 تیم شرکت کننده در رقابت های گزینشیِ پرتغال صاحب سهمیه المپیک 2020 توکیو خواهند شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها